خانهاخبار
5 موردی که راجع‌به گلکسی نوت 20 نمی‌دانیم

5 موردی که راجع‌به گلکسی نوت 20 نمی‌دانیم

سامسونگ گلکسی نوت 20 شاید بعد از آیفون 12 مورد انتظارترین اسمارت‌فونی‌ست که امسال بایستی معرفی شود. اطلاعات بسیاری راجع‌به این دیوایس به بیرون درز پیدا کرده است و ما از آن‌ها باخبریم اما مواردی هم هستند که هنوز اطلاعی از آن‌ها در دست نیست.
۱۳۹۹/۳/۱۹

image

سامسونگ گلکسی نوت 10

 

ما 5 مورد از مهم‌ترین اطلاعات مثل قیمت، چیپست و ... که چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم را در ادامه با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

این آیتم‌ها مواردی را پوشش می‌دهد که یا هیچ‌ اطلاعاتی نسبت به آن‌ها افشا نشده و یا شایعات غیرقابل‌اعتمادی وجود دارد.

قیمت Samsung Galaxy Note 20

می‌توانیم با در نظر گرفتن نوت 10 برچسب قیمتی نوت 20 را حدس بزنیم و این‌یکی از مواردی است که اطلاعی از آن در دست نیست.

آغاز فروش سامسونگ گلکسی نوت 10 باقیمت 949$ / 869£ همراه بود پس می‌توان گفت قیمت نوت 20 مشابه هزینه فوق‌الذکر باشد اما قوانین شرکت سازنده برافزایش قیمت‌ها استوار است پس گران‌تر بودن Note 20 دور از انتظار نیست.

ازآنجاکه اکثریت ما مشتاق مطلع‌شدن از قیمت این دیوایس مورد انتظار هستیم پس هزینه‌اش می‌تواند ثابت کند Note 20 چه میزان خواستنی خواهد بود.

آیا Samsung Galaxy Note 20 Ultra نیز عرضه می‌شود

image

گلکسی S20 Ultra

برای سری Samsung Galaxy S20 این شرکت کره‌ای یک گوشی کاملاً متفاوت و سوپرپریمیوم یعنی Samsung Galaxy S20 Ultra عرضه کرد پس این گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که آیا نوت 20 Ultra را هم خواهیم دید یا خیر ؟

از طرفی دیگر چون هیچ اطلاعاتی نسبت به نوت 20 Ultra به بیرون درز پیدا نکرده می‌توانیم بگوییم چنین مدلی به بازار نخواهد آمد و علاوه بر این‌یک منبع آگاه پیش‌تر اعلام کرده بود Note 20 Ultra وجود ندارد.

البته در فهرست گواهی بلوتوث نام Samsung Galaxy Note 20 Ultra به چشم می‌خورد که می‌تواند نویدی باشد برای عرضه دیرهنگام آن.

چیپست

با توجه به مدل قبلی نوت می‌توان مطمئن بود که خریداران آمریکایی Samsung Galaxy Note 20 از آخرین چیپست اسنپ‌دراگون بهره‌مند خواهند بود و دیگر کاربران در سرتاسر دنیا با مدلی که مجهز به آخرین نسخه از Exynos است مواجه خواهند شد.

حال اینکه آن آخرین‌مدل از چیپست‌ها چه باشد بر ما پوشیده است.در آمریکا این شبهه وجود دارد که آیا از اسنپ‌دراگون 865 همچون سری اس20 استفاده می‌شود و یا اسنپ‌دراگون 865 plus (تائید نشده) به کار گرفته خواهد شد.

همچنین برای خریداران دیگر نقاط جهان آیا اگزینوس 990 که برای مجموعه گوشی‌های S20 فروش رفته در خارج از آمریکا به کار گرفته‌شده بود در نوت 20 وجود خواهد داشت یا Exynos 992 – چیپست شایعه شده با عملکردی ارتقاءیافته.

تا این لحظه نمی‌توان با قطعیت راجع‌به پکیج نوت 20 سخن گفت ولی با توجه به آنچه تابه‌حال از این خانواده دیده‌ایم قطعاً شاهد قدرتمندترین گوشی خواهیم بود چراکه از آخرین تکنولوژی‌ها بهره‌مند هستند.

ویژگی‌های دوربین

image

دوربین Note 10 

البته یکسری شایعات راجع‌به دوربین گلکسی نوت 20 پلاس وجود دارد اما در باب نسخه استاندارد آن دیوایس چیزی در دست نیست که همین، کنجکاوی بیشتر ما را درباره موردبحث‌ترین بخش گوشی یعنی دوربین برمی‌انگیزد.

در مورد Samsung Galaxy Note 20 Plus  نیز یک سؤال بزرگ وجود دارد و آن زوم اپتیکال است. آیا یک لنز پریسکوپ با زوم دیجیتال 50x  را خواهیم دید ؟

البته که وجود 100x  در Samsung Galaxy S20 Ultra فراموش‌نشدنی است.

زوم اپتیکال از اهمیت بیشتری برخوردار است. حدس می‌زنیم 5x  باشد (چراکه زوم دیجیتال ده برابر قدرت زوم اپتیکال است) اما دراین‌باره هم اطلاعات بیشتری به دست نرسیده‌اند.

رزولوشن نمایشگر

راس یانگ ( یک تأمین‌کننده نمایشگر) قبلاً توئیت کرده بود که Samsung Galaxy Note 20 یک نمایشگر 6.42 اینچی 2345 x 1084 با 404 پیکسل در هر اینچ خواهد داشت و Samsung Galaxy Note 20 Plus به نمایشگری 6.87 اینچی 3096 x 1444  با 497 پیکسل در هر اینچ مجهز خواهد بود.

البته وی توئیت خود را پاک‌کرده و آن تنها اطلاعاتی است که از نمایشگر نوت 20 داریم.

نباید از اندازه دیوایس هم غافل شد. هرچند شایعاتی وجود دارد اما قابل‌اتکا نیستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۳/۲۱
همیشه طرفدار نوت سامسونگ بودم مخصوصا قلم اس که حس و لذت فوقعلادهای داره اما از طرفی با نوسانات ارز این گوشی ها معمولا با قیمت فوقالعاده نجومی وارد بازار ایران میشوندکه خرید این گوشی ها برای طرفدارانش فقط حسرت مونده و خرید این گوشی ها به یک رویا تبدیل شده

ماني

۱۳۹۹/۳/۲۰
ان توش

سجاد

۱۳۹۹/۳/۱۹
گوه تو نوت 20 ما که هیچ وقت دستمون به نوت 3 هم نرسید دیگه همه چیز لاکچری شده یه گوشی پایین رده هم شده آرزو چه قدر دلم یه کنسول می خواست اونم گرون شده متاسفانه ملت از ویران هم ویران تر شده الان چند روز دیگه ps5 معرفی می شه ما هم طبق معمول اه حسرت ??