خانهاخبار
آیا ثبت سلفی از راه دور با پتنت جدید اپل امکان پذیر می‌شود؟

آیا ثبت سلفی از راه دور با پتنت جدید اپل امکان پذیر می‌شود؟

سلفی گرفتن یکی از کارهایی است که اغلب در مسافرت‌ها یا مناطق جذاب، توسط دارندگان گوشی های هوشمند انجام می‌شود.
۱۳۹۹/۳/۱۹

اهالی کوپرتینو به تازگی موفق به ثبت پتنت با عنوان Synthetic group selfies شده‌اند که به واسطه آن، کاربران قادر خواهند بود تا از فواصل دور و با وجود نزدیک نبودن به یکدیگر، با هم عکس سلفی بیاندازند.

طبق اطلاعاتی که در این پتنت به ثبت رسیده، شما می‌توانید از اشخاص دیگر دعوت کنید تا به عکس سلفی گروهی شما وارد شده و با شکار تصویر سلفی از خودشان، در نهایت به عکس سلفی گروهی شما وارد شوند. در تصویر این پتنت همان طور که مشاهده می‌کنید، پیغامی برای طرف مقابل ارسال شده و از او دعوت می‌شود تا به عکس سلفی گروهی شما بپیوندد.

image

 

زمانی که طرف مقابل دعوت شما را قبول کند، باید درون فریمی که برای وی مشخص می‌شود قرار گرفته و سه گزینه Stored video images ،Still Photos یا Liver streaming images برای وی فعال می‌شود. به این ترتیب زمان گرفتن تصویر سلفی با این شراط، آپشن‌های مختلف و جذابی را در اختیار خواهید داشت.

در حالی که به نظر می‌رسد ایده سلفی از راه دور چندی است که توسط مراجع مختلف مطرح می‌شود، اما به گزارش The Verge، اهالی کوپرتینو اولین شرکتی بودند که در سال 2018 چنین ایده‌ای را مطرح کرده‌اند. همچنین بد نیست بدانید که شرکت‌هایی مانند اپل، به صورت روزانه یا هفتگی، پتنت‌های مختلفی را برای خود به ثبت می‌رسانند که تنها برخی از آن ها، شانس حضور در رسانه‌های خبری و عمومی شدن را پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)