خانهاخبار
اسکای اسپورتس بازی‌های لیگ انگلیس را با صدای تماشاگران بازی FIFA پخش می‌کند

اسکای اسپورتس بازی‌های لیگ انگلیس را با صدای تماشاگران بازی FIFA پخش می‌کند

بر اساس اعلام شبکه اسکای اسپورتس، بازی‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس که قرار است از 28 خرداد از سر گرفته شود، با افکت صدای تماشاگران بازی FIFA پخش خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۱۹

لیگ برتر انگلیس قرار است تا چند هفته دیگر از سر گرفته شود. حالا شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس در تلاش است تا با کمک بخش بازی FIFA از شرکت EA Sports برای هر تیم صدای هواداران آن را به‌صورت مصنوعی شبیه‌سازی کند.

طبق اعلام اسکای اسپورتس، این شبکه می‌خواهد فضای پرهیجان کشمکش‌های لیگ برتری را شبیه‌سازی کند. به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا تمامی لیگ‌های ورزشی متوقف شده بودند و کم‌کم در حال آغاز به کار مجدد هستند، ولی شرایط حال حاضر باعث شده برای رعایت ایمنی، بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی برگزار شود. با این حال، اسکای اسپورتس می‌خواهد این انتخاب را به تماشاگران خود بدهد تا بازی‌ها را با افکت‌های صوتی یا بدون آن‌ها مشاهده کنند.

تماشای ورزش‌های زنده بدون صدای تشویق تماشاگران تجربه‌ای عجیب و بی‌هیجان است. شبکه اسکای اسپورتس در تلاش است تا تجارب نوآورانه دیگری را هم در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. این شبکه در وب‌سایت و اپلیکیشن خود قابلیتی را قرار داده تا طرفداران بتوانند بازی‌های منتخب خود را درون اتاقی ویدیویی تماشا کرده و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

راب وبستر، مدیر مسئول اسکای اسپورتس می‌گوید:

با تعلیق دو ماهه رویدادهای ورزشی، زمان زیادی را به فکر کردن درباره این موضوع اختصاص دادیم که به چه روش‌های جدیدی می‌توانیم بدون تجمع حضوری طرفداران آن‌ها را دوباره گرد هم آوریم. ما می‌خواهیم بینندگان شبکه اسکای اسپورتس همچنان مسابقات را با تمام وجود احساس کنند و تجربه کاملی از تماشای بازی‌ها داشته باشند – حتی اگر نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند یا همراه دوستان و خانواده‌شان بازی‌ها را ببینند.

اسکای اسپورتس در مجموع ۶۴ بازی را نمایش خواهد داد که ۳۹ بازی به‌طور اختصاص برای مشترکان این شبکه در دسترس قرار می‌گیرد و ۲۵ بازی در شبکه عمومی آن‌ها پخش می‌شود. بازی‌های لیگ برتر انگلیس از روز چهارشنبه ۲۸ خرداد از سر گرفته می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)