خانهاخبار
مشخصات و تاریخ احتمالی رونمایی از وان پلاس Z فاش شد

مشخصات و تاریخ احتمالی رونمایی از وان پلاس Z فاش شد

بر اساس گزارشی که به‌تازگی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده، حالا به بخش بیشتری از مشخصات کلیدی میان‌رده آتی وان پلاس دسترسی داریم و می‌دانیم که این دستگاه در چه تاریخی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۱۹

بر طبق شایعات، وان پلاس در حال کار روی میان‌رده باکیفیتی به نام وان پلاس Z است. این گوشی پیش‌تر با پردازنده اسنپدراگون 765G در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده بود. حالا به‌تازگی بخشی از مشخصات فنی آن در شبکه اجتماعی توئیتر لو رفته است. در این گزارش نه تنها بیشتر با جزئیات فنی وان پلاس Z آشنا می‌شویم بلکه اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه احتمالی آن دریافت می‌کنیم.

قبل از این که وارد جزئیات گزارش شویم، باید بگوییم که بهتر است این اطلاعات را قطعی تلقی نکنید و احتمال اشتباه بودن آن را در نظر داشته باشید. با وجود این که گفته شده وان پلاس Z در هفته دوم ژوئیه معرفی می‌شود، ولی همچنان این احتمال وجود دارد که برنامه‌ریزی‌ها تغییر کند.

وان پلاس Z احتمالا نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع S-AMOLED خواهد داشت که دارای حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی است. در کنار این‌ها یک فوکوس خودکار لیزری نیز تعبیه شده است.

قلب تپنده وان پلاس Z چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام است. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته OxygenOS 10 عرضه می‌شود. یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی انرژی وان پلاس Z را تامین می‌کند که با شارژ سریع ۳۰ واتی سازگار است. این گوشی درگاه USB-C دارد.

وان پلاس Z با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در حال حاضر صحبتی از قیمت این مدل‌ها به میان نیامده است ولی انتظار داریم که تلفن هوشمند جدید وان پلاس را در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید و یک رنگ محدود دیگر ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)