خانهاخبار
بخشی از اطلاعات HTC Desire 20 Pro در گوگل پلی کنسول فاش شد

بخشی از اطلاعات HTC Desire 20 Pro در گوگل پلی کنسول فاش شد

بر اساس اطلاعاتی که در Google Play Console فاش شده است، دیزایر 20 پرو از پردازنده اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند و برای اولین بار با اندروید 10 به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۳/۱۸

به‌دنبال انتشار اطلاعات مربوط به HTC Desire 20 Pro در صفحه پشتیبانی گوگل پلی، حالا این بار گوگل پلی کنسول جزئیات تازه‌ای را درباره این تلفن هوشمند فاش کرده است. دیزایر ۲۰ پرو از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه اولین تلفن هوشمند اچ‌تی‌سی خواهد بود که با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌شود. تنها موبایل دیگر این شرکت که اکنون اندروید ۱۰ را دریافت کرده HTC U11 Life است که آن هم در ابتدا با اندروید ۸ به بازار آمده بود.

image

تصویر موجود در گوگل پلی کنسول ارتباطی به دیزایر ۲۰ پرو ندارد و +HTC U11 را نشان می‌دهد. برای مشاهده ظاهر احتمالی این گوشی می‌توانید به طرحی که پیش‌تر منتشر شده بود نگاه کنید. نمایشگر دیزایر ۲۰ پرو احتمالا از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل بهره می‌برد. با توجه به این رزولوشن احتمالا با پنلی ۶.۵ اینچی طرف خواهیم بود. ولی چون حسگر اثر انگشت در قاب عقب دیزایر ۲۰ پرو قرار گرفته، این صفحه نمایش احتمالا از نوع LCD است.

یک افشاگر توئیتری می‌گوید طراحی دیزایر ۲۰ پرو شبیه ترکیبی از بخش جلویی وان پلاس ۸ و بخش عقبی شیائومی می ۱۰ است. او مدعی است که این گوشی جک ۳.۵ میلی متری دارد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره تاریخ رونمایی از دیزایر ۲۰ پرو در دسترس نیست و نمی‌دانیم که این دستگاه همراه با نسخه استانداردی از دیزایر ۲۰ عرضه خواهد شد یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Nima

۱۳۹۹/۳/۱۹
واقعا جای تاسف داره کاش میشد به جای اسنپدراگون 665 از اسنپدراگون 765G استفاده میکرد به جای اثر انگشت پشت صفحه از اثر انگشت رو صفحه نمایشگر استفاده میکرد این اوج از عقب ماندگی از htc که یه زمانی معروف و تو دلبرو بود واقعا بعیده