خانهاخبار
نام و اندازه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ توسط NBTC تایید شد

نام و اندازه ساعت هوشمند بعدی سامسونگ توسط NBTC تایید شد

مرجع صدور مجوز NBTC با صدور گواهی تازه‌ای اعلام کرده که ساعت هوشمند آتی سامسونگ با چه نام و اندازه وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۱۸

در چند وقت اخیر شایعات مختلفی درباره ساعت هوشمند بعدی سامسونگ منتشر شده و در جدیدترین گزارش به نام و یکی از مشخصه‌های اصلی این دستگاه اشاره شده است. مرجع NBTC، در اسنادی اعلام کرده که نام این دستگاه گلکسی واچ ۳ است و حداقل شاهد یک مدل با اندازه ۴۱ میلی متری از آن خواهیم بود.

در گزارش دیگری تایید شده بود که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نسخه ۴۵ اینچی هم خواهد داشت. این دو نسخه کمی کوچک‌تر از نسخه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی متری گلکسی واچ خواهند بود. کاهش اندازه بدنه در ساعت‌های هوشمند اتفاق خوبی است، چون اندازه‌های بالا می‌تواند کاربران را پس بزند.

پیش‌تر شنیده بودیم که گلکسی واچ بعدی مثل مدل قبلی لبه‌ای قابل چرخاندن دارد. ما می‌دانیم که مدل‌های این دستگاه شامل SM-R840/845 و SM-R850/855 است. علاوه بر این، ظاهرا مدلی از این محصول با بدنه تیتانیومی تولید خواهد شد تا مقاومت بالایی داشته باشد. گفته می‌شود که گلکسی واچ بعدی از جی‌پی‌اس، وای فای، بلوتوث و LTE پشتیبانی خواهد کرد.

به‌گزارش وب‌سایت SamMobile، این ساعت ۸ گیگابایت فضای داخلی خواهد داشت و انرژی خود را از یک باتری ۳۳۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه در ویتنام تولید می‌شود و از شارژ بیسیم ۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی واچ ۳ احتمالا همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ در ماه اوت معرفی خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)