خانهاخبار
مشخصات، تصاویر و قیمت ردمی 9 در یک خرده‌فروشی لو رفت

مشخصات، تصاویر و قیمت ردمی 9 در یک خرده‌فروشی لو رفت

یک خرده‌فروشی فیلیپینی گوشی ردمی 9 را پیش از موعد در فروشگاه خود قرار داده تا بتوانیم با مشخصات فنی، طراحی و قیمت آن آشنا شویم.
۱۳۹۹/۳/۱۸

شیائومی ردمی ۹ ظاهرا قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن مصادف با ۶ تیر از راه برسد. این گوشی به‌تازگی در خرده‌فروشی فیلیپینی Lazada ظاهر شده تا اطلاعات، تصاویر و قیمت آن منتشر شود. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به جزئیات این محصول بیندازیم.

مشخصاتی که از این گوشی در فروشگاه Lazada منتشر شده با شایعات قبلی مطابقت دارد. ردمی ۹ از چیپست هلیو G80 استفاده می‌کند و در دو مدل عرضه خواهد شد: با ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را ارتقا دهید.

image

ردمی ۹ نمایشگری ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD دارد که در بالای آن ناچی برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب این گوشی طرح ویژه‌ای تعبیه شده که ظاهرا ترکیبی از ردمی K30 و ردمی نوت ۸ پرو است. در این قاب دوربین چهارگانه‌ای را می‌بینیم که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

ردمی ۹ در سه رنگ به بازار می‌آید و یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه USB-C با فناوری ۱۸ واتی شارژ می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر اثر انگشت فیزیکی، ویژگی تشخیص چهره با هوش مصنوعی، سنسور مادون قرمز، پشتیبانی از دو سیم کارت و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم.

قیمت نسخه ۳ + ۳۲ گیگی و ۴ + ۶۴ گیگی این گوشی به‌ترتیب ۱۴۰ و ۱۵۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر نسخه ۳۲ گیگی این گوشی برای فروش در دسترس قرار دارد. این در حالی است که شیائومی هنوز رسما این گوشی را معرفی نکرده. با این حساب، باید منتظر باشیم که خیلی زود ردمی ۹ به‌طور رسمی رونمایی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)