خانهاخبار
تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 مشخص شد

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 مشخص شد

سامسونگ قصد دارد تا طبق سنت هر ساله، رویدادی را در آینده نزدیک برگزار نماید.
۱۳۹۹/۳/۱۸

همان طور که می‌‌دانید، سامسونگ بر اساس رسم و رسوم دیرینه خود، رویدادی را در اوایل ماه آگوست برای معرفی محصولات سری نوت برگزار می‌کند و طبق گزارش‌های اخیر، ظاهرا در سال 2020 نیز نسبت به گذشته چیزی تغییر نخواهد کرد.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا در تاریخ پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه، رویدادی را برگزار کرده و در آن، از Galaxy Note 20 و Galaxy Fold 2 پرده برداری کند. به نظر می‌رسد که این اتفاق، اولین رویداد Unpacked به حساب می‌آید که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا و مخاطرات آن، هیچ شخصی به صورت حضوری از این مراسم دیدن نخواهد کرد.

image

همان طور که می‌دانید، حدودا دو ماه تا تاریخ یاد شده، یعنی 15 مرداد زمان باقی است و هر لحظه ممکن است که این تاریخ تغییر پیدا کند. لذا می‌توانید فعلا آن را با مداد در تقویم خود یاد داشت کنید تا در صورت تغییر، بتوانید آن را به راحتی پاک کرده و تاریخ جدید را جایگزین کنید.

تا به این لحظه، شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد گلکسی نوت 20 در رسانه‌های خبری مطرح شده است. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که این محصول به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود و مدل پلاس یا اولترا آن، از صفحه نمایش 6.9 اینچی برخوردار است. مسلما هر دو دستگاه به قلم S Pen نیز مجهز بوده و آخرین سخت افزار روی دنیا نیز تأمین کننده قدرت و توان آن خواهند بود.

نظر شما در مورد فبلت آینده سامسونگ چیست؟ آیا تصویر می‌کنید که گلکسی نوت 20 یا مدل پلاس آن می‌توانید شما را راضی کرده و در نهایت رضایت شما را برای خرید این محصول غول پیکر و قوی جلب کند؟ یا ترجیح می‌دهید تا رویداد معرفی آیفون‌های 2020 نیز منتظر بمانید و پس از آن، برای خرید محصولی جدید اقدام کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Danial

۱۳۹۹/۳/۲۰
خدایی پولشو داری ..یا اگرم داری زورت نمیاد این همه پولو بدی واس گوشی؟

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۳/۱۹
بی صبرانه منتظر Galaxy Note 20 هستم . هرچند خرید این گوشی ها در کشورمون بخاطر نوسانات ارز بسیار گرانتر و فراتر از قیمت خود گوشی هست و خرید این گوشی کم کم به رویا تبدیل میشه. ??? فقط کاش باطری های با قدرت بالاتری برای گوشی سر Sو Note در نظر میگرفتن .

Mili

۱۳۹۹/۳/۱۸
Morafae bi dard ??

روزبه

۱۳۹۹/۳/۱۸
گوشی من نوت 9 عه و به زحمت تونستم جلوی خریدن نوت 10 پلاس مقاومت کنم به عشق خریدن نوت 20 پلاس