خانهاخبار
نمایشگر سبز شده، معضل جدید کاربران با پرچمداران 2019 اپل

نمایشگر سبز شده، معضل جدید کاربران با پرچمداران 2019 اپل

ظاهرا مشکلات مختلف قرار نیست دست از سر کوپرتینویی‌ها و کاربران محصولات این کمپانی بردارد.
۱۳۹۹/۳/۱۸

اگر بعد از آنلاک کردن آیفون 11، آیفون 11 پرو یا مدل مکس این محصول، با یک نمایشگر با تم سبز روبرو شده‌اید، بدانید که تنها نیستید! برخی کاربران این گوشی‌های هوشمند به تازگی بعد از آنلاک کردن دستگاه خود، با یک صفحه نمایش حاوی تم سبز روبرو شده‌اند. به نظر می‌رسد که این اتفاق به یک مشکل نرم‌افزاری مربوط می‌شود که یک تم سبز رنگ را به محیط سیستم عامل آی او اس وارد می‌کند.

در ادامه این مطلب، به توضیح معضل یاد شده و راه‌های مبارزه با آن خواهیم پرداخت.

شکایت‌ها پیرامون مشکل ایجاد شده برای خانواده آیفون 11، از وب‌سایت Reddit آغاز شد. در حال حاضر، هنوز دلیل اصلی این موضوع مشخص نیست و ظاهرا این اتفاق به صورت رندوم و تصادفی برای برخی کاربران به وجود آمده است.

این مشکل همچنین در شب، هنگام فعال بودن دارک مود و Night Shift نیز پابرجاست. برخی کاربران همچنین مدعی شده‌اند که این رویداد، هنگامی که در شرایط نوری بسیار کم هستند و میزان نور صفحه نمایش در پایین ترین حالت خود قرار می‌گیرد، اتفاق می‌افتد.

image

چنین مشکلی ابتدا برای کاربران خانواده آیفون 11 به وجود آمد و اخیرا نیز برخی استفاده کنندگان از آیفون 10 نیز با این معضل روبرو شده اند. افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، تنها به آخرین نسخه آی او اس، یعنی iOs 13.5.1 معطوف نمی‌شود و کاربران iOs 13.5 یا حتی iOS 13.4.1 نیز چنین حالتی را گزارش داده و از این موضوع شاکی هستند.

از آن جا که پیش‌تر عملکرد خوبی در عرضه آپدیت‌های نرم‌افزاری از سوی کوپرتینویی‌ها شاهد بودیم، لذا اگر چنین مشکلی به ایرادات نرم‌افزاری مرتبط باشد، به زودی با ارائه یک بروزرسانی، این ایراد برطرف می‌شود. بد نیست بدانید که iOS 13.5.5 در مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل در نسخه یاد شده برطرف شده است یا خیر.

متأسفانه در حال حاضر، هیچ راه حل درست و معتبری برای این معضل عنوان نشده است، اما به مرور زمان مطمئنا این مشکل رفع خواهد شد و به محض ارائه راه حل مناسب، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)