خانهاخبار
شیائومی Mi CC 10 احتمالا زوم دیجیتال 120 برابری خواهد داشت

شیائومی Mi CC 10 احتمالا زوم دیجیتال 120 برابری خواهد داشت

بر اساس گزارشی که اخیرا در یک بلاک روسی منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی در حال کار روی موبایل جدیدی با تراشه اسنپدراگون 775 است که از زوم اپتیکال 12 برابری پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۱۷

پیش از عرضه شیائومی می نوت ۱۰ لایت در اروپا، شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت این دستگاه ممکن است با نام Mi CC 10 در چین به بازار بیاید. ولی پس از عرضه آن دستگاه یکی از مسئولان شیائومی اعلام کرد که می نوت ۱۰ لایت به عنوان محصولی از خانواده Mi CC عرضه نخواهد شد. سری Mi CC9 در ماه ژوئیه پارسال معرفی شد. اکنون اطلاعاتی به دست آمده که از تولید Mi CC 10 و عرضه آن در ماه آینده میلادی خبر می‌دهد. گفته می‌شود که این سری شامل مدلی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که از زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

یک بلاگ خبری روسی در مطلبی تازه اطلاعاتی را از گوشی آتی شیائومی منتشر کرده که اسم رمز آن CAS است. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی عضوی از خانواده Mi CC 10 باشد. این بلاگ می‌گوید شیائومی از ابتدای سال جاری مشغول کار روی این دستگاه بوده است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی CAS سنسور HMX سامسونگ نخواهد بود. در عوض این شرکت به سراغ استفاده از سنسور بهبودیافته‌ای می‌رود که اسم رمز آن HM2 اعلام شده است.

این سنسور جدید نه تنها می‌تواند زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری را برای Mi CC 10 به ارمغان بیاورد، بلکه زوم اپتیکال ۱۲ برابری را در اختیار خریداران این تلفن هوشمند قرار خواهد داد. چنین زوم اپتیکال قدرتمندی از طریق یک لنز پریسکوپ میسر خواهد شد که پیش‌تر نمونه آن را در Mi 10 Youth Edition دیده بودیم. آن دستگاه از زوم دیجیتال ۵۰ برابری پشتیبانی می‌کرد.

منبع این خبر می‌گوید Mi CC 10 از چیپست اسنپدراگون 775G کوآلکام استفاده می‌کند که هنوز معرفی نشده است. این تراشه به فناوری 5G و NFC مجهز خواهد بود. اگر شیائومی واقعا بخواهد در ماه ژوئیه از Mi CC 10 رونمایی کند، احتمالا به‌زودی باید منتظر اخبار بیشتری درباره آن باشیم.

Xiaomi Mi CC9

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)