خانهاخبار
5 گام ساده تا انتقال مدیای فیس‌بوک به Google Photos

5 گام ساده تا انتقال مدیای فیس‌بوک به Google Photos

فیس‌بوک ابزاری جدید ارائه کرده است که به شما اجازه می‌دهد خاطرات مجازی خود را در سرتاسر وب به همراه داشته باشید.
۱۳۹۹/۳/۱۸

فیس‌بوک ابزاری جدید ارائه کرده است که به شما اجازه می‌دهد خاطرات مجازی خود را در سرتاسر وب به همراه داشته باشید. این ابزار هم‌اینک برای تمامی کاربران فیس‌بوک در دسترس است. در حال حاضر این ویژگی می‌تواند تصاویر و ویدئوهای شمارا به گوگل Photos ارسال کند اما برنامه فیس‌بوک این است که سرویس‌های بیشتری برای این ویژگی در آینده عرضه کند.

image

 

01 در بخش Settings فیس‌بوک خود وارد Your Facebook Information شوید.

02 Transfer a copy of your photos or videos را انتخاب کنید. (VIEW را کلیک کنید تا انتقال تصاویر و ویدئوها آغاز شود.

03 رمز عبور اکانت فیس‌بوک خود را وارد کنید. برای اطمینان از هویت شما.

04 محل ذخیره‌سازی را انتخاب کنید. از منوی آبشاری گزینه Google Photos را انتخاب کنید. فیس‌بوک قصد دارد کمپانی‌های دیگر را نیز اضافه کند.

05 بر روی Confirm Transfer کلیک کنید. پس از واردکردن پسورد Google Photos انتقال آغاز می‌شود.  پس از پایان انتقال شما یک نوتیفیکیشن در فیس‌بوک و یک ایمیل دریافت خواهید کرد.

مزایای این سرویس بسیار خواهد بود. دیگر نیاز نیست اکانت فیس‌بوک خود را به دلیل داشتن هزاران عکس و ویدئو حفظ کنید. اگر هدف شما خداحافظی برای همیشه با فیس‌بوک باشد استفاده از همین 5 راهکار ساده برای شما کافی خواهد بود. یا اگر اشکالی برای اکانت فیس‌بوک شما روی دهد یک نسخه پشتیبان از تصاویر خاطره‌انگیز زندگی خود در دست خواهید داشت.

این اقدام بخشی از پروژه انتقال اطلاعات است که در سال 2018 به میان آمد تا افراد با استفاده از یک پلتفرم متن‌باز و سرویس به سرویس اطلاعات خود را هر زمان که بخواهند در بین سرویس‌دهندگان آنلاین انتقال دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)