خانهاخبار
زنجیره تامین: آیفون 12 در سه‌ماهه چهارم 2020 به بازار می‌آید

زنجیره تامین: آیفون 12 در سه‌ماهه چهارم 2020 به بازار می‌آید

بر اساس گزارش یکی از شرکت‌های اصلی تامین‌کننده قطعات آیفون، به نظر می‌رسد که امسال واقعا باید تا سه‌ماهه چهارم 2020 برای عرضه آیفون 12 صبر کنیم.
۱۳۹۹/۳/۱۶

مدیرعامل شرکت برادکام، یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان قطعات اپل از جمله تراشه وای فای آیفون، امروز در گزارشی اعلام کرد که انتظار دارد خانواده آیفون ۱۲ نسبت به پنجره زمانی ماه سپتامبر با تاخیر در فصل چهارم ۲۰۲۰ عرضه شود. این گزارش شایعات قبلی پیرامون عرضه آیفون ۱۲ در ماه اکتبر را تقویت می‌کند.

به گزارش نشریه بلومبرگ، مدیرعامل شرکت برادکام اخیرا در جلسه پیش‌بینی درآمدهای این شرکت بدون اشاره مستقیم به نام اپل انتظاراتی را درباره عرضه آیفون ۱۲ اعلام کرده است. او گفت یک شرکت بزرگ آمریکای شمالی محصول مهمی را با تاخیر روانه بازار می‌کند و به همین دلیل درآمد برادکام هم نسبت به گذشته با تاخیر حاصل خواهد شد.

مدیرعامل برادکام می‌گوید آن‌ها امسال انتظار ندارند که تا سه‌ماهه چهارم شاهد افزایش درآمدی باشند. در نتیجه، میزان درآمد سه‌ماهه سوم برادکام احتمالا به طرز قابل ملاحظه‌ای پایین خواهد آمد. پیش‌تر گزارش‌های مختلفی از سوی وال استریت ژورنال، بلومبرگ و مینگ-چی کو به تاخیر در عرضه آیفون ۱۲ اشاره کرده بودند.

به نظر می‌رسد که همه به اتفاق انتظار دارند که سری آیفون ۱۲ در ماه اکتبر امسال عرضه شود، هرچند مدیرعامل برادکام پنجره زمانی بزرگ‌تری را اعلام کرده و از عرضه این موبایل‌ها در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ خبر داده است. با تمام این‌ها، همچنان این احتمال قوی است که اپل آیفون ۱۲ را در ماه سپتامبر معرفی کند و صرفا عرضه آن را به تعویق بیندازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)