خانهاخبار
شروع مسابقات فرمول یک تایید شد

شروع مسابقات فرمول یک تایید شد

امروز تقویم جدید مسابقات فرمول یک منتشر شد که از ماه آینده در اتریش شروع خواهد شد
۱۳۹۹/۳/۱۴

فرمول یک امروز تایید کرد که فصل ۲۰۲۰ مسابقات از ماه آینده شروع خواهد شد و اولین مسابقه در پیست خانگی ردبول در اتریش برگزار خواهد شد. بعد از اینکه مسابقات به دلیل شیوع کووید-۱۹ به تعویق افتاد، تیم‌ها و FIA در تلاش بودند تا به کمک یکدیگر برنامه‌ای تهیه کنند تا بتوانند فصل را با ایمنی بیشتر آغاز کنند. در همین راستا امروز Chase Carey مدیر اجرایی فرمول یک از تقویم اصلاح شده‌ی جدید رونمایی کرد.

image

این فصل با گرندپری اتریش و در پیست ردبول در تاریخ ۵ ژوئن برگزار خواهد شد و یک هفته بعد مسابقه‌ی دیگری در همین پیست برگزار خواهد شد. هفته‌ی بعد از آن مسابقه‌ی دیگری در مجارستان خواهیم داشت و به دنبال آن تیم‌ها کمی استراحت خواهند کرد. سپس دو مسابقه‌ی دیگر در پیست سیلورستون برگزار خواهد شد و در ادامه تیم‌ها به اسپانیا رفته و در پیست بارسلونا رقابت‌ها پیگیری خواهد شد.

پس از گذر از بارسلونا تیم‌ها مجددا در بلژیک یکدیگر را ملاقات خواهند کرد و سپس هفته‌ی بعد در مونزا و در ایتالیا، در تاریخ ۶ سپتامبر مسابقات ادامه خواهد یافت. لازم به ذکر است تمام مسابقات با فرمول ۲ و ۳ پشتیبانی خواهند شد. در ادامه توجه شما را به تقویم مسابقات جلب می‌کنیم.

image

با توجه به وضعیت کووید-۱۹ در سطح بین‌المللی، F1 در حال نهایی کردن جزییات تقویم به صورت گسترده است و امیدوار است در هفته‌های آتی تعداد ۱۵ تا ۱۸ مسابقه را بتواند در تقویم مسابقات جای دهد و انتظار دارد که آن را تا قبل از اتمام ماه دسامبر منتشر کند. در حال حاضر این مسابقات بدون حضور طرفداران و تماشاگران برگزار خواهد شد، اما FIA امیدوار است در صورت ایمن‌تر شدن شرایط شاهد حضور دوباره تماشاگران باشد. سلامتی و ایمنی کلیه افراد درگیر، همچنان اولویت شماره یک خواهد بود در حالی که فرمول یک و FIA ساز و کار دقیقی برای اطمینان از سلامتی تیم ها و افراد حاضر تدارک دیده است. Chase Carey اعلام کرد

ما با تمام همکاران، FIA و تیم‌ها به طور خستگی ناپذیری در حال کار روی تقویم جدید و اصلاح شده برای فصل ۲۰۲۰ بودیم که به ما امکان می‌دهد  مسابقات را در ایمن‌ترین شرایط شروع کنیم. ما خوشحالیم که امروز می توانیم هشت مسابقه اول را برگزار کنیم و مشتاقانه منتظر انتشار تقویم کامل خود در هفته‌های آینده هستیم. من می‌خواهم از تمام مشوق‌ها و شرکای خود به خاطر حمایت و تعهد مستمر آن‌ها در فرمول یک تشکر کنم.

وی ادامه داد:

در حالی که ما در حال حاضر این فصل را بدون حضور هواداران شروع می کنیم، امیدوار هستیم که طی ماه‌های آینده وقتی که همه چیز ایمن‌تر باشد و شرایط به ما اجازه دهد، از آن‌ها استقبال کنیم. اما می‌دانیم که برگشتن به مسابقات فرمول یک، خود یک خوشامدگویی به طرفداران ورزش در سراسر جهان است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)