خانهاخبار
آنر پلی 4 می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند

آنر پلی 4 می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند

بر اساس پوستری که از سوی آنر منتشر شده است، ظاهرا Honor Play 4 سنسور مادون قرمزی دارد که قادر است دمای بدن را بدون تماس مستقیم اندازه‌گیری کند.
۱۳۹۹/۴/۱۱

بر اساس گزارش‌ها و تصاویر تبلیغاتی آنر پلی ۴، این گوشی دارای سنسور مادون قرمزی است که می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری کند. شرکت آنر رسما با انتشار پوستری تبلیغاتی به این قابلیت اشاره کرده و منابع گوناگون وجود آن را در موبایل پلی ۴ تایید کرده‌اند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

مدیر محصول آنر، وی شیائولانگ، اخیرا اطلاعاتی را درباره برخی از ویژگی‌های کلیدی تلفن هوشمند جدید این شرکت منتشر کرده است. او تایید کرده که آنر پلی ۴ از پردازنده Kirin 990 استفاده می‌کند و دوربینی چهارگانه دارد. علاوه بر این، سنسور مادون قرمزی روی این گوشی قرار گرفته که با کمک آن می‌توانید تلویزیون، دستگاه‌های تهویه هوا و سایر لوازم خانگی را کنترل کنید.

منتها سری آنر پلی ۴ قابلیت جذاب دیگری هم دارد که قادر است بدون تماس مستقیم دما را اندازه‌گیری کند. بنابراین با افزودن یک سنسور حرارت‌سنج به راحتی می‌توانید دستگاهی مشابه دماسنج‌های متداول موجود در بازار داشته باشید. حتما نمونه‌های این دستگاه‌ها را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به کرّات مشاهده کرده‌اید. حالا این گوشی با در اختیار داشتن قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن می‌تواند کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند.

طبق گزارش‌ها، سری آنر حداقل دو عضو خواهد داشت که شامل آنر پلی ۴ و آنر پلی ۴ پرو است. این دو گوشی چهارشنبه همین هفته معرفی می‌شوند. آنر پلی ۴ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع IPS LCD دارد که روی آن دو حفره برای لنزهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی قرار گرفته است.

ظرفیت باتری آنر پلی ۴ پرو ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده و احتمالا از یک شارژر سریع ۴۰ واتی بهره می‌برد. این گوشی حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارد ولی فاقد جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. گفته می‌شود قیمت این دستگاه حدود ۴۲۰ دلار خواهد بود. افزون بر این، چندی پیش شاهد رونمایی از سه رنگ آنر پلی ۴ بودیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)