خانهاخبار
بازی جدید Silent Hill احتمالا در رویداد پیش روی سونی معرفی می‌شود

بازی جدید Silent Hill احتمالا در رویداد پیش روی سونی معرفی می‌شود

به‌تازگی اخبار جدیدی درباره نسخه جدید Silent Hill و Resident Evil 8 منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم. ظاهرا زمان زیادی تا رونمایی از این دو عنوان باقی نمانده است.
۱۳۹۹/۳/۱۴

به گزارش افشاگر توئیتری، داسک گولم، بازی جدید Silent Hill که چند وقتی است شایعاتی درباره آن شنیده می‌شود، احتمالا در رویداد چند روز آینده سونی معرفی خواهد شد. چند ماهی است که گزارش‌ها از تولید عنوان جدید سایلنت هیل حکایت دارد. این بازی که احتمالا به شکل ریبوت عرضه می‌شود می‌خواهد کاربران را به این فرنچایز برگرداند. داسک گولم می‌گوید سونی این بازی را ۱۵ خرداد معرفی خواهد کرد.

به گفته این منبع، سایلنت هیلِ مخصوص PS5 اکنون به مرحله‌ای رسیده که قابل بازی است و تیم توسعه آن هیجان‌زده است تا بازی خود را به کاربران جهانی نشان دهد. اگرچه گولم تقریبا مطمئن است که سایلنت هیل در رویداد پیش روی سونی معرفی می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که رونمایی از آن به رویداد ماه اوت State of Play موکول شود.

یکی از بازی‌های ترسناک دیگری که بسیاری از کاربران منتظر آن هستند Resident Evil 8 است. این بازی هم احتمالا در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. به گفته داسک گولم، نسخه بعدی رزیدنت ایول قرار بود در رویداد E3 امسال معرفی شود، ولی با لغو آن رویداد حالا باید در ماه ژوئن منتظر رونمایی از این بازی باشیم.

عرضه سایلنت هیل و رزیدنت ایول ۸ هنوز رسما تایید نشده، بنابراین بهتر است این گزارش را قطعی تلقی نکنید. سونی بالاخره پس از مدت‌ها سکوت ۱۵ خرداد می‌خواهد از بازی‌های PS5 رونمایی کند. جیم رایان، مدیر پلی استیشن، تایید کرده که این رویداد آغازگر مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها خواهد بود که اطلاعات تازه‌ای را درباره PS5 ارائه می‌کنند.

نسل بعدی کنسول سونی درست مثل کنسول مایکروسافت در انتهای سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. این دو شرکت هنوز رسما قیمت PS5 و ایکس باکس سری ایکس را اعلام نکرده‌اند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۳/۱۶
هم خبر خوشی بود و هم خبر بدی:
خوش چون #سایلنت_هیل پس از سالها داره میاد، بد چون #silenthill برای #پلی_استیشن_5 میاد