خانهاخبار
گزارش: اپل واچ سری 6 نمایشگر microLED نخواهد داشت

گزارش: اپل واچ سری 6 نمایشگر microLED نخواهد داشت

بر اساس اعلام یک افشاگر توئیتری، اپل هنوز برای استفاده عمومی از نمایشگرهای microLED آماده نشده و امسال هم از این پنل‌ها در سری جدید اپل واچ استفاده نخواهد کرد.
۱۳۹۹/۳/۱۲

به گزارش یکی از افشاگران توئیتری، اپل واچ سری ۶ مثل سری‌های قبلی نمایشگر OLED خواهد داشت و به نظر نمی‌رسد که کوپرتینویی‌ها هنوز برای استفاده عمومی از فناوری نمایش MicroLED آماده باشند. ظاهرا اپل مرکز تولیدی مخفیانه‌ای در سانتا کلارا کالیفرنیا دارد که نمونه‌های آزمایشی نمایشگرهای MicroLED خود را در آن طراحی و تولید می‌کند. نمایشگرهای MicroLED می‌توانند به افزایش ظرافت و درخشندگی و کاهش مصرف انرژی دستگاه‌ها کمک کنند.

این فناوری قرار نیست تا حدود یک سال دیگر راه به آیفون پیدا کند، اما فناوری‌های جدید نمایش معمولا ابتدا در اپل واچ حاضر می‌شوند. اولین ساعت هوشمند اپل وقتی در سال ۲۰۱۴ معرفی شد از نمایشگر OLED استفاده می‌کرد. این فناوری سه سال بعد به آیفون X وارد شد.

پیش‌تر گفته شده بود که اپل از سال ۲۰۱۷ مشغول آزمایش مدل‌های پروتوتایپ اپل واچ با نمایشگر MicroLED بوده است. علاوه بر این، شایعات می‌گفتند که این شرکت امسال می‌خواهد اپل واچ را به صفحه نمایش MicroLED مجهز کند. با این حال، اکانت افشاگر L0vetodream دیروز مدعی شد که اپل واچ سری ۶ به استفاده از نمایشگرهای شرکت JDI ادامه خواهد داد.

شرکت JDI Display در دو سال گذشته تامین‌کننده برخی از نمایشگرهای OLED اپل واچ بوده و کوپرتینویی‌ها رفته‌رفته سفارشات خود را از این شرکت بیشتر کرده‌اند. اپل چند وقت پیش ۲۰۰ میلیون دلار در JDI سرمایه‌گذاری کرد تا بتواند ظرفیت تولید پنل‌های OLED را برای آیفون‌های خود افزایش دهد.

طبق گزارش‌ها، اپل واچ سری ۶ که برای عرضه در پاییز در دست تولید قرار دارد عملکرد سریع‌تر، مقاومت بیشتر در برابر آب و قابلیت انتقال اطلاعات سریع‌تری در شبکه‌های وای فای و سلولار خواهد داشت. بر اساس کدی که در نسخه افشایی iOS 14 کشف شده، اپل مشغول کار روی قابلیت‌های جدیدی مثل پایش سطح اکسیژن خون و تشخیص حملات پنیک است. علاوه بر این، ممکن است اپلیکیشن تندرستی و پایش خواب جدیدی به ساعت هوشمند اپل اضافه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)