خانهاخبار
مشخصات پرچمدار +Vivo X50 Pro در تصویر جدیدی فاش شد

مشخصات پرچمدار +Vivo X50 Pro در تصویر جدیدی فاش شد

تصویری که به تازگی اعضای سه‌گانه خانواده Vivo X50 را نشان می‌دهد اطلاعات خوبی درباره عضو بزرگ‌تر این خانواده در اختیار ما قرار داده و ابهامات قبلی را برطرف می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۱۱

فاصله زیادی تا رونمایی از خانواده Vivo X50 باقی نمانده و پس از خبری که چند ساعت پیش درباره دو عضو از این خانواده معرفی شد، حالا گزارش تازه‌ای درباره عضو بزرگ‌تری این سری از راه رسیده است. در این گزارش تصویری دیده می‌شود که دستگاهی به نام Vivo X50 Pro Plus را معرفی می‌کند. این گوشی پرچمداری با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است.

خوشبختانه در این تصویر اطلاعاتی وجود دارد که مغایرت موجود در گزارش‌های اخیر را توضیح می‌دهد. ویوو چند روز پیش در پستی تبلیغاتی نشان داد که گوشی جدید آن‌ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 سامسونگ استفاده می‌کند، ولی در گزارش‌های اخیرا شاهد حضور سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی بودیم. حالا می‌دانیم که سنسور سامسونگ متعلق به مدل پرو پلاس است.

علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، می‌توانیم ببینیم که این گوشی از نمایشگری از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از +HDR10 استفاده می‌کند. به‌علاوه، Vivo X50 Pro Plus مجهز به فناوری شارژ ۴۴ واتی است. این گوشی هم مثل Vivo X50 Pro از لنزهای کمکی ۸ + ۱۳ + ۸ مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

در تصاویر منتشره تفاوت‌های جزئی دیگری در میان این سه دستگاه دیده می‌شود که به وضوح قابل مشاهده است. با این حال، در مجموع هر سه عضو این خانواده مشخصات تقریبا یکسانی دارد و به نظر نمی‌رسند که قیمت چندان متفاوتی داشته باشند. همان طور که قبلا گفته بودیم، X50 Pro احتمالا قیمتی در حدود ۵۶۰ دلار خواهد داشت ولی قیمت سایر مدل‌های این سری هنوز مشخص نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۳/۱۳
X50 تنها یك گوشی نیست
یك 'شاخ' هست
تیز و قطور و غُران و بُرّان