خانهاخبار
رونمایی از اندروید 11 باز هم با تأخیر مواجه شد!

رونمایی از اندروید 11 باز هم با تأخیر مواجه شد!

اگر مشتاق به اطلاع از قابلیت‌های اندروید 11 هستید، باید همچنان منتظر بمانید!
۱۳۹۹/۳/۱۱

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که طبق سنت هر ساله، گوگل در ماه May رویداد Google I/O را برگزار و نسبت به معرفی نسخه جدید اندروید و محصولات خود اقدام می‌کند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این اتفاق به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و بر اساس برنامه ریزی‌های پیشین، بنا بر این بود که در تاریخ سوم ژوئن مصادف با چهاردهم خرداد، این رویداد به صورت آنلاین برگزار شود.

اما امروز کمپانی گوگل با انتشار پستی در اکانت توییتر Android Developers، به اهالی دنیای تکنولوژی و اصحاب رسانه اعلام کرد که تاریخ یاد شده نیز معتبر نخواهد بود و مراسم رونمایی از اندروید 11 باز هم با تأخیر روبرو خواهد شد.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به وضوح به این موضوع اشاره شده است که آن ها شدیدا مشتاق به رونمایی از Android 11 هستند، اما حالا زمان مناسبی برای این اتفاق نیست. رویداد سوم ژوئن (چهاردهم خرداد) در حال حاضر لغو شده و در زمانی دیگر، با اطلاعات جدیدتری از اندروید 11 بازمی‌گردند.

متأسفانه مقامات گوگل تاریخ دقیقی برای رویداد معرفی اندروید 11 عنوان نکرده‌اند، اما یکی از افراد فعال در حوزه افشای اسراس شرکت‌های مختلف با نام Jon Prosser هفته گذشته به این موضوع اشاره کرد که پیکسل 4a گوگل در تاریخ 13 جولای بیست و سوم تیر ماه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، به این ترتیب می‌توانیم انتظار معرفی اندروید 11 در این تاریخ را نیز داشته باشیم.

image

 

گوگل در حال حاضر، نسخه آزمایشی و پیش نمایش اندروید 11 برای توسعه دهندگان را عرضه کرده است که قابلیت‌هایی مانند اسکرین رکوردینگ و تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها را با خود به همراه آورده است. اما هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی‌ها در نسخه بتا و اصلی اندروید نیز قرار خواهند گرفت یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)