خانهاخبار
سرفیس داک 2 با مدل پیشین چه تفاوت‌هایی دارد؟

سرفیس داک 2 با مدل پیشین چه تفاوت‌هایی دارد؟

Surface Dock 2 مایکروسافت به تازگی معرفی شده است. بیایید تفاوت‌های آن با مدل پیشین را بررسی کنیم.
۱۳۹۹/۳/۱۱

در ماه جاری میلادی (May) شاهد معرفی سخت‌افزارهای جدیدی از سوی مایکروسافت بودیم که از جمله آن ها، می‌توان به Surface Dock 2 اشاره کرد. این محصول انبوهی از بهبودهای سخت‌افزاری را در مقایسه با نسل پیشین با خود به همراه دارد. در این مطلب قصد داریم تا تفاوت‌های آن ها را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنیم. با جی اس ام همراه باشید.

از جمله تغییرات محسوس در سرفیس داک 2 می‌توان به افزایش سرعت شارژ، افزایش سرعت نقل و انتقال اطلاعات و همچنین سازگاری آن با محصولات جدید سرفیس اشاره کرد.

اما در کنار این موارد، Surface Dock 2 از لحاظ ابعاد و برخی قابلیت‌ها با نسل پیشین تفاوت‌های چشمگیری دارد. میزان قدرت این دستگاه از 99 وات در نسل پیشین به 199 وات ارتقاء پیدا کرده است. در نسل جدید مایکروسافت داک شاهد لوگوی Microsoft نیز هستیم که در نسخه قبلی، اثری از آن روی بدنه دستگاه دیده نمی‌شد.

کابل SurfLink قرار گرفته در نسل دوم Surface Dock نیز نسبت به مدل پیشین، کمی طولانی‌تر (81 سانتی متر در مقابل 69 سانتی متر) شده است. وزن سرفیس داک 2 نسبت به نسل قبل نیز اندکی کاهش پیدا کرده و از 597 گرم به 558 گرم رسیده است.

این دو محصول از لحاظ موارد زیر، شباهت محسوسی به یکدیگر دارند:

  • شکل و شمایل طراحی جعبه
  • کانکتور پاور دستگاه
  • کانکتور 40 پین SurfLink
  • ارتفاع دستگاه

در صورت تمایل، می‌توانید هم اینک سرفیس داک 2 (Surface Dock 2) را به صورت مستقیم از وب سایت مایکروسافت یا سایت آمازون با قیمت 259 دلار سفارش دهید.

گالری تصاویر مقایسه نسل اول و دوم سرفیس داک مایکروسافت را در این قسمت می‌توانید مشاهده کنید و به صورت تصویری، آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید:

 

نظرتان در مورد سخت‌افزار جدید مایکروسافت چیست؟ اگر از جمله کاربران محصولات سرفیس هستید، آیا تمایلی به خرید Surface Dock 2 دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)