خانهاخبار
معرفی و ترفندهای دانلود برنامه اینستاگرام و برنامه اسنپ چت برای اندروید

معرفی و ترفندهای دانلود برنامه اینستاگرام و برنامه اسنپ چت برای اندروید

در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه در رابطه با دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید و همچنین دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید صحبت کنیم یعنی دو تا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا که البته در ایران هم هر کدام از این شبکه ها محبوبیت بالایی دارند.
۱۳۹۹/۳/۱۰

در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه در رابطه با دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید و همچنین دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید صحبت کنیم یعنی دو تا از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا که البته در ایران هم هر کدام از این شبکه ها محبوبیت بالایی دارند. به طور خلاصه اگر بخواهیم شبکه های اجتماعی را تعریف کنیم می توان این گونه گفت که مجموعه ای از ارتباطات در یک پلتفرم خاص که در ان هر کدام از افراد با اشتراک گذاری انواع فایل های مدیا با دیگر کاربران این شبکه در ارتباط هستند. از این تعریف می توان اینگونه برداشت کرد که تمامی افراد عضو در شبکه های اجتماعی به گونه ای با یکدیگر در ارتباط هستند چرا که با بزرگتر شدن جامعه اماری در این شبکه ها تمام مردم از سراسر دنیا یکدیگر را دنبال و از هم باخبر می شوند.

با توجه به افزایش محبوبیت شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا و همچنین افزایش روزافزون تعداد کاربران این شبکه های اجتماعی اهمیت انها در زندگی ما نیز افزایش یافته است چرا که تقریبا تمام افرادی که در حال حاضر به اینترنت دسترسی دارند حداقل در یکی از این شبکه ها عضو هستند و کم و بیش در ان فعالیت دارند البته کاربرد شبکه های اجتماعی را نمی توان تنها در تفریح و وقت گذرانی نیز دانست چرا که می توان از این شبکه ها به خصوص با دانلود اینستاگرام برای اندروید و یا دانلود اسنپ چت برای اندروید هم از اخرین اخبار و اطلاعات در موضوعات مختلف در سریع ترین زمان ممکن مطلع شد و هم می توان از این شبکه های اجتماعی و کاربران زیاد انها به عنوان ابزاری برای بهبود شرایط کسب و کار و در نهایت در امد زایی استفاده کرد.

image

ترفند های برنامه اینستاگرام

در ابتدا قصد داریم نکاتی بسیار ابتدایی اما کاربردی را در رابطه با برنامه اینستاگرام بیان کنیم. برای استفاده از این شبکه اجتماعی ابتدا شما باید دانلود اینستاگرام برای اندروید را انجام دهید و سپس ان را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای ورود به این برنامه شما نیاز به یک اکانت در این شبکه اجتماعی محبوب هستید پس اگر اکانت دارید با وارد کردن Username و Password خود وارد حساب کاربری خود شوید در غیر این صورت باید یک اکانت برای خود بسازید. برای انجام این کار شما نیاز به انتخاب یک Username که قبلا توسط کسی استفاده نشده باشد و همچنین انتخاب یک Password با امنیت مناسب هستید و فقط باید ایمیل خود را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود اما پیشنهاد ما به شما این است که امنیت اکانت خود را به هیچ عنوان دستکم نگیرید.

برنامه اینستاگرام به خودی خود دارای ضریب امنیت بالایی در میان تمامی شبکه های اجتماعی می باشد اما شما می توانید با انجام یک سری کار های ساده امنیت اکانت خود در برنامه اینستاگرام را بالا ببرید و برای انجام این کار نیاز به دانلود برنامه خاصی برای اینستاگرام ندارید. از جمله کار هایی که می توانید برای افزایش امنیت اکانت خود در Instagram انجام دهید انتخاب یک پسورد مناسب است که توانایی حدس زدن نداشته باشد یعنی از حروف بزرگ و کوچک و همجنین نشانه های مختلف و اعداد در ان استفاده شده باشد همچنین پسورد اکانت خود را به هیچ عنوان با کسی در میان نگذارید. از جمله کار های دیگری که باید به ان توجه کنید استفاده از ایمیلی که به ان دسترسی داشته باشید می باشد، این ایمیل نیز تنها شما باید از پسورد و اطلاعات امنیتی ان اطلاع داشته باشید چرا که اگر کسی به ایمیل شما دسترسی داشته باشد به راحتی می تواند با استفاده از ان با اکانت اینستاگرام شما نیز دسترسی پیدا کند.

امنیت اکانت در برنامه Instagram

بعد از دانلود اینستاگرام برای اندروید شما باید هر چند وقت یک بار پسورد اکانت خودتان را عوض کنید و هر سری پسرورد های مختلفی انتخاب کنید و در انتخاب این پسورد ها به موضوع امنیت و سخت بودن پسورد نیز مجددا توجه کنید. یکی دیگر از کار هایی که می تواند به امنیت اکانت شما در برنامه اینستاگرام جدید کمک کند می تواند وارد کردن شماره موبایل خود در این برنامه و Confirm کردن ان در Instagram باشد تا در صورتی که برای اکانت شما مشکلی پیش امد بتوانید با استفاده از پیامی که توسط اینستاگرام برای شماره موبایل شما ارسال می شود وارد اکانت خود شوید. موضوعی که اهمیت دارد این است که همیشه به ایمیل دریافت شده خود از جانب تیم برنامه اینستاگرام توجه کنید چرا که در صورتی که شخصی قصد ورود با اکانت اینستاگرام شما را داشته باشد، این برنامه از طریق ارسال ایمیل این موضوع را به شما اطلاع می دهد.

بعد از دانلود اینستاگرام جدید و نصب ان بر روی گوشی خود و همچنین ساخت اکانت و تامین امنیت اکانت خود نوبت به ورود و استفاده از این شبکه اجتماعی می رسد. در ایسنتاگرام در کل ۳ نوع مختلف اشتراک گذاری مدیا وجود دارد. اولین حالت شما می توانید عکس و یا ویدئو خود را به صورت پست و در صفحه اصلی ایسنتاگرام خود با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید در حالت دوم شما می توانید عکس و یا ویدئو خود را با دوستان خود به صورت استوری به اشتراک بگذارید که این استوری ها بعد از گذشت ۲۴ ساعت از دسترس خارج می شوند و حالت سوم و اخر نیز امکان اشتراک گذاری ویدئو در iGtv برنامه اینستاگرام می باشد که در ان شما می توانید ویدئو هایی با زمان بیش از ۱ دقیقه را در اکانت خود ذخیره کنید و دیگر کاربران نیز امکان مشاهده ان را خواهند داشت.

image

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید

شما می توانید با استفاده از برنامه اینستاگرام، از این شبکه اجتماعی برای افزایش ارتباطات شخصی خود با دوستان و اشنایان خود استفاده کنید و یا از ان برای بهبود بیزینس خود و درامد زایی استفاده کنید. اگر قصد استفاده از اینستاگرام به عنوان اکانت شخصی دارید که می توانید به راحتی دوستان و اشنایان خود را فالو کنید و با انها در ارتباط باشید اما این موضوع را فراموش نکنید که هر چیزی که در شبکه های اجتماعی منتشر شود، ممکن است که هرگز پاک نشود پس در استفاده از این شبکه های اجتماعی باید به محتوا های پست شده خود کاملا توجه کنید و موضوع دیگر این که هرگز اجازه ندهید تا شبکه های اجتماعی مانند دانلود برنامه اینستاگرام و یا دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید باعث شوند شما از زندگی واقعی خود دور شوید.

اگر هم قصد استفاده از اینستاگرام را برای درامد زایی و بهبود شرایط بیزینس خود دارید مطمئنا از نتیجه این کار راضی خواهید بود به این شرط که وقت مناسب صرف این کار کنید و در به نتیجه رسیدن ان به هیچ عنوان عجله نکنید. اگر قصد دارید تا این کار را انجام دهید در ادامه ما شما را با اصول اولیه ساخت یک اکانت مناسب کاری اشنا می کنیم. برای انجام این کار شما بعد از دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید نیاز به یک اکانت با نام شرکت و یا برند خودتان دارید اما این اکانت باید به صورت یک اکانت پابلیک و بیزینس باشد یعنی خصوصیات اکانت شما کا در Setting قابل تغییر می باشد مناسب یک اکانت بیزینس باشد و همچنین تمامی پست ها و استوری های شما را همه بتوانند ببینند و نیازی به فالو کردن اکانت شما برای مشاهده پست ها نباشد.

کسب درامد با استفاده از شبکه های اجتماعی

بعد از این که کارهای اولیه ساخت و انتخاب نام اکانت خود را انجام دادید باید یک Description مناسب برای صفحه رسمی خود بنویسید که علاوه بر کوتاه بودن و جذاب بودن از لحاظ مخاطب، هدف بیزینس شما را نیز به طور کاملا خلاصه توضیح دهد، به طور کلی اکانت شما در نگاه اول برای مخاطب باید به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطب راضی به فالو کردن شما شود. برای ایجاد جذابیت در شما نیاز به تامین محتوا و انجام کار های گرافیکی بر روی انها دارید تا انها را به اندازه کافی جذاب و دارای ارزش برای فالو شدن تبدیل کند اما فراموش نکنید با توجه به این موضوع که اکانت شما یک اکانت کاری و بیزینس در اینستاگرام می باشد، محتوا های تولید شده توسط شما نیز باید مرتبط با کار شما باشد تا مخاطبان را به سمت شما سوق دهد.

پس یعنی تامین محتوا و همچنین زیبا سازی انها را برای ایجاد جذابیت برای مخاطبان خود را هرگز فراموش نکنید. در ابتدا شما فالو بسیار کمی خواهید داشت اما با گذر زمان به شرطی که روند کاری خود را قطع نکنید کم کم به تعداد انها افزوده می شود پس عجله نکنید و نا امید هم نشوید. شما می توانید با تشخیص جامعه هدف خودتون در اینستاگرام، در صفحاتی که مخاطبان انها می توانند با مخاطبان شما اشتراکاتی زیادی داشته باشند تبلیغ کنید تا به رشد سریع تر صفحه شما کمک کند البته برای انجام این کار قطعا باید هزینه ان را نیز پرداخت کنید.اگر قصد دارید در Explore اینستاگرام شما نیز به دیگر مخاطبان نمایش داده شوید (که می تواند بسیار برایتان سود اور باشد) باید از الگوریتمی که اینستاگرام معرفی کرده است پیروی کنید.

برنامه اینستاگرام فارسی

البته این الگوریتم هر چند ماه یکبار اپدیت می شود پس سعی کنید از اخرین تغییرات ان مطلع باشید. هرگز قدرت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا دانلود برنامه اسنپ چت را دست کم نگیرید و از انها در بیزینس خودتان استفاده کنید. چند مورد اصلی الگوریتم اینستاگرام شامل پست گذاشتن در اکانت خود به صورت روزانه می باشد، تعداد این پست ها حداقل باید ۲ تا در روز باشد و بهتر است که برای این پست ها زمان خاصی را انتخاب کنید مثلا یکی در ۱۰ صبح و دیگری در ۷ بعد از ظهر. مورد دیگر را موضوع هشتگ زدن پست ها می باشد. هر پست حداکثر بهتر است که ۵ هشتگ داشته باشد و در استفاده از هر هشتگ زیاده روی نکنید، یعنی در تمامی پست ها یک هشتگ را به کار نبرید و از هشتگ های مختلف استفاده کنید.

سعی کنید بعد از دانلود اینستاگرام برای اندروید برای اکانت های بیزینس خود روزانه حداقل ۵ استوری مختلف منتشر کنید و در استوری های خودتان با فالور های خود در ارتباط باشید، یعنی با استفاده از سوال های چند گزینه ای و یا سوال های توضیحی با انها ارتباط برقرار کنید. به هیچ عنوان از پست ها و یا استوری های کپی استفاده نکنید یعنی تمامی عکس ها و فیلم ها را خودتان بسازید و اگر هم ساخت خودتان نیست انها را در فریم خاص قرار دهید تا به عنوان مطلب کپی شناخته نشوند. در نهایت بهترین و پر بازده ترین کار در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا دانلود اسنپ چت برای اندروید، تولید محتوا مناسب، جذاب و اموزنده برای مخاطبان است و اگر این روند را ادامه دهید و از ان نا امید نشوید قطعا در زمان مناسب بازده کار خود را خواهید دید.

image

 

دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید

اپلیکیشن بعدی که قصد داریم در رابطه با ان با شما کاربران عزیز صحبت کنیم دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید می باشد. اسنپ چت یا همان Snapchat یک شبکه اجتماعی است که از ان می توان با کاربرد های مختلف استفاده کرد. یکی از اصلی ترین و جذاب ترین کاربرد هایی که شما می توانید بعد از دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید از ان استفاده کنید به عنوان ابزاری برای عکس برداری است. اسنپ چت دارای فیلتر های عکس برداری جذابی می باشد که می توانید با استفاده از ان سلفی های بسیار جذاب و خوبی بگیرید و لحاظات خاطره انگیز زندگی خود را با استفاده از این فیلتر های سلفی برنامه اسنپ چت در یک قاب زیبا جاودانه کنید البته این فیلتر ها تنها برای استفاده از دوربین سلفی نمی باشد و شما می تواند از فیلتر های دوربین جلو این برنامه نیز استفاده کنید.

شما می توانید با دانلود برنامه اسنپ چت اندروید از فیلتر های جذاب این برنامه که به مناسبت های مختلف و با تم های متناسب منتشر می شود نیز استفاده کنید. در حال حاضر از این فیلتر های که برخی از انها ساده و برخی از انها نیز به صورت ۳ بعدی انیمیشنی می باشد در نرم افزار های مختلفی استفاده می شود اما اسنپ چت اولین نرم افزاری بود که فیلتر های عکسبرداری به این صورت را به کاربران معرفی کرده است. البته همانطور که گفته شده بود این برنامه یک شبکه اجتماعی می باشد و قابلیت عکس برداری با ان در کنار این موضوع به جذابیت دانلود برنامه اسنپ چت افزوده است. شما می توانید در این اپلیکیشن اندروید دوستان و اشنایان خود را به عنوان Friend خود رد این برنامه Add کنید و به صورت استوری های انها را در این برنامه دنبال کنید.

ترفند های برنامه اسنپ چت

شما می توانید با استفاده از فیلتر های زیبا این برنامه بهترین عکس ها و فیلم برداری ها را انجام دهید و انها را به صورت مستقیم در اسنپ چت استوری کنید و یا می توانید انها را در گوشی خود ذخیره کنید و این عکس ها و فیلم ها را در شبکه های اجتماعی دیگر خود مانند اکانت اینستاگرام خود پست کنید. برنامه اسنپ چت از همان ابتدا مدعی حفظ حریم شخصی افراد در این شبکه اجتماعی بوده است و تا انجایی که تا به حال مشخص شده این ادعا با واقعیت تفاوت چندانی نداشته حتی سازندگان Snapchat طرح هایی را اجرا کرده اند که در هیچ برنامه چت و یا شبکه اجتماعی دیگری تا قبل از ان وجود نداشته است پس اگر در این شبکه با کسی چت کردید می توانید با احتمال زیادی از حفظ حریم شخصی خودتان اسوده باشید.

یکی از ویژگی های جذاب و خوب اسنپ چت در این است که اگر کسی از پیام ها و یا عکس هایی که در چت ها ارسال شده است اسکرین شات بگیرد، به صورت نوتیفیکشنی درباره این موضوع برای طرف مقابل ارسال می شود و او را از این موضوع مطلع می کند همچنین در برنامه اسنپ چت امکان Forward کردن هیچ پیام و یا عکسی وجود ندارد و این پیام ها تنها در چت های شخصی دو طرف قابل مشاهده می باشد اما موضوع دیگری که باعث شده است اسنپ چت در حفظ حریم شخصی پیشتاز باشد امکان پاک شدن پیام های شما در مدت زمان مشخص و دلخواهی توسط این برنامه به صورت خودکار می باشد چرا که هیچ کدام از این چت ها در حافظه گوشی افراد وجود ندارد و تنها در سرور مرکزی این برنامه وجود دارد.

نحوه استفاده از اینستاگرام و اسنپ چت

علاوه بر این اسنپ چت برنامه برای مطلع شدن از شرایط و فضای محل های عمومی می باشد مثلا فرض کنید قصد دارید به یک کافه در شهر خودتان بروید اما نمی دانید که الان این کافه شلوغ است یا نه، می توانید با انتخاب گزینه نقشه در قسمت بالا سمت چت برنامه اسنپ چت وارد نقشه شده و استوری دوستان خود و همچنین افرادی که دارای اکانت های Public در این شبکه اجتماعی هستند روی نقشه ببنید، به این طریق می توانید بهترین مکان را برای تفریح و خوش گذرانی در اخر هفته برای خود و دوستان خود انتخاب کنید. یکی دیگر از مزایای دانلود برنامه اسنپ چت می تواند سرگرمی در جمع های گروهی باشد چرا که می توانید با استفاده از فیلتر های بامزه و چند نفره این برنامه ساعت ها با دوستان خود سرگرم شوید و گذر زمان را حس نکنید.

در هر صورت هرگز فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی در حالی که بسیار خوب و مفید می توانند باشند، اما ممکن است در صورتی که در استفاده از انها روش درستی را استفاده نکنید و یا در استفاده از انها زیادی روی کنید به زندگی واقعی شما ضربه بزنند و باعث شوند که از زندگی واقعی خودتان مانند کار کردن، تحصیل، وقت گذراندن با دوستان و در کنار خانوانده و مطالعه شما را دور کنند پس سعی کنید بهترین نحوه استفاده این شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید و از ان استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید برای دانلود اینستاگرام فارسی رایگان از سایت ایزی پی سی دیدن کنید و اخرین ورژن این برنامه را دانلود کنید. همچنین می توانید برای دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید نیز از این سایت استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)