خانهاخبار
رقیب اپلیکیشن TikTok در حال پیشرفت چشمگیری است!

رقیب اپلیکیشن TikTok در حال پیشرفت چشمگیری است!

آیا اپلیکیشن تیک تاک و خبرهای پیرامون آن را به خاطر دارید؟
۱۳۹۹/۳/۱۰

برخی مواقع، کپی برداری از یک اپلیکیشن در دنیای تکنولوژی سبب موفقیت روزافزون نسخه کپی شده می‌شود. اپلیکیشن Zynn که نسخه کپی برداری شده از TikTok به حساب می‌آید، مدت کوتاهی است که معرفی شده، اما در حال پیشرفت چشمگیری است.

اپلیکیشن Zynn این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده و اخیرا نیز در اپ استور، در قسمت Spotlight به چشم می‌خورد. این نرم‌افزار موفق شده تا سرشناس ترین اپلیکیشن ها من جمله TikTok و Zoom را کنار زده و در جایگاه نخست قرار گیرد. اگر تمایل دارید تا دلیل روزافزون آن را بدانید، به شما می‌گوییم: پرداخت به کاربران به واسطه مشاهده ویدئوهای مختلف قرار گرفته در این اپلیکیشن!

در حال حاضر که این مطلب را می‌نویسیم، اپلیکیشن Zynn در جایگاه نخست بهترین اپلیکیشن‌های رایگان قرار گرفته و در پلی استور گوگل نیز در بین 10 اپلیکیشن برتر به چشم می‌خورد. این موضوع نخستین بار توسط مسئولین وب‌سایت Mashable مشاهده و کشف شد.

رابط کاربری نسخه کپی برداری شده TikTok هیچ فرقی با نسخه اصلی ندارد و توسعه دهندگان Zynn نیز به هیچ عنوان از این موضوع اظهار شرمندگی نمی‌کنند! شما در این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای مختلف قرار گرفته در آن را مشاهده کنید، اما یک تفاوت میان تیک تاک و زین وجود دارد و آن هم پرداخت‌هایی است که به واسطه مشاهده ویدئوها به کاربران انجام می‌شود. زمانی که مشاهده ویدئوها در این اپلیکیشن به پایان می‌رسد، مانند تصویر زیر یک اطلاعیه‌ای روی صفحه به نمایش گذاشته و میزان دلاری پرداخت شده را به کاربر گزارش می‌دهد.

یکی دیگر از تفاوت‌ها و نکاتی که باعث پیشرفت اپلیکیشن Zynn شده است، به این موضوع مربوط می‌شود که در صورت معرفی 5 نفر از دوستان و آشنایان به این اپلیکیشن، مبلغ 100 دلار به حساب شما واریز می‌شود. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که افراد معرفی شده، به فعالیت خود در این اپلیکیشن ادامه دهند.

image

 

استارتاپ Kuaishou که مسئولیت طراحی و توسعه این اپلیکیشن را بر عهده داشته، اخیرا سرمایه‌ای بالغ بر 2 میلیون دلار را از Tencent، کمپانی که اپلیکیشن WeChat را نیز پشتیبانی می‌:رد، دریافت کرده است. کمپانی ByteDance که اپلیکیشن تیک تاک را طراحی و تلید کرده بود، پیش‌تر توسط Tencent پشتیبانی می‌شد و حالا نوبت به Zynn رسیده است.

بر اساس گزارش The Information، اپلیکیشن Zynn ابتدا در کشور چین رونمایی شد و حالا پای خود را به کشور آمریکا نیز گذاشته است. به این ترتیب رفته رفته پیشرفت چشمگیری را روبروی خود می‌بیند. استارتاپ Kuaishou معتقد است تا با پرداخت‌هایی که به کاربران خود انجام می‌دهد، بتواند همچنان در نوک قله فروشگاه‌های نرم‌افزاری باقی بماند.

در زمان نگارش این مطلب، اپلیکیشن Zynn به هیچ گونه تبلیغات درون برنامه‌ای مجهز نیست و به این ترتیب، ظاهرا سرمایه‌ای برای شرکت سازنده آن در بر نخواهد داشت. اما بعید نیست که در آینده نزدیک، شاهد تبلیغات درون برنامه‌ای نیز باشیم.

image

 

البته پروسه ثبت نام در این اپلیکیشن برای برخی کاربران ممکن است با مشکلاتی روبرو باشد. چرا که شماره تلفن یا اکانت فیس بوک، توییتر، یا اکانت گوگل کاربران برای ثبت نام از آن ها گرفته می‌شود. در حال حاضر متأسفانه راهی برای ورود از طریق Sin in with Apple وجود ندارد. با این وجود، روند پیشرفت این اپلیکیشن به هیچ عنوان متوقف نشده و در حال بالا رفتن از پله‌های رشد و ترقی است.

اگر این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کردید، لطفا تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۳/۱۱
خب برای ایران که فکر نکنم کارساز باشه و بشه پول دراورد درسته؟