خانهاخبار
مجوز FCC اطلاعات بیشتری را از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ فاش کرد

مجوز FCC اطلاعات بیشتری را از ساعت هوشمند بعدی سامسونگ فاش کرد

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ اخیرا از مرجع FCC آمریکا مجوز گرفته و در اسناد این مرجع اطلاعاتی منتشر شده که جزئیات خوبی را درباره این محصول با ما به اشتراک می‌گذارد.
۱۳۹۹/۳/۱۰

پس از گلکسی واچ اکتیو یک و دو، ساعت هوشمند بعدی سامسونگ چه خواهد بود؟ حقیقت این است که هیچ‌کس هنوز به درستی نمی داند، ولی اخبار و شایعات گواهی می‌کنند که سامسونگ در حال کار روی دستگاه جدیدی است که می‌تواند نسخه سوم گلکسی واچ اکتیو یا نسخه دوم گلکسی واچ غیراکتیو سال ۲۰۱۸ باشد.

از آن‌جایی که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ به سرعت در حال دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع چینی و آمریکایی است، به نظر می‌رسد خیلی زودتر از آن‌چه که انتظار داشتیم با این دستگاه روبرو خواهیم شد. این محصول به‌تازگی با دو شماره مدل SM-R845 و SM-R855 از FCC مجوز گرفته و در اسناد این مرجع به حداقل یکی از مدل‌های این دستگاه با نام «سامسونگ گلکسی واچ» اشاره شده است.

با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و شاید این نام صرفا بخشی از اسم ساعت بعدی سامسونگ باشد. منتها نکته جالب درباره این سند طرحی است که از این ساعت به تصویر کشیده شده و اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این طرح می‌توانیم مواردی مثل اندازه ۴۵ میلی‌متری دستگاه، بدنه استیل ضدزنگ، محافظ گوریلا گلس DX، مقاومت در برابر آب با استاندارد 5 ATM، دوام بالا با استاندارد MIL-STD-810G، جی‌پی‌اس و ال‌تی‌ای را ببینیم.

به‌طور طبیعی انتظار داریم که این دستگاه در کنار مدل LTE مدلی صرفا با پشتیبانی از وای فای و مدلی با اندازه کوچک‌تر هم داشته باشد. علاوه بر این، همان طور که قبلا به شما گفته بودیم، پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ای با بدنه تیتانیومی هم از ساعت هوشمند آتی سامسونگ در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی یا قابلیت‌های گلکسی واچ در دسترس نیست، هرچند می‌دانیم که این محصول حافظه داخلی بزرگ و باتری پرظرفیتی خواهد داشت. احتمالا در هفته‌های پیش رو جزئیات بیشتری پیرامون این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)