خانهاخبار
اطلاعات کامل سری Vivo X50 لو رفت

اطلاعات کامل سری Vivo X50 لو رفت

دو گزارش مجزا اخیرا به اطلاعات کامل Vivo X50 و Vivo X50 Pro اشاره کرده تا چند روز مانده به رونمایی از این خانواده با مشخصات کامل آن‌ها آشنا شویم.
۱۳۹۹/۳/۱۰

ویوو با X50 پرو می‌خواهد از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کند که دوربین چهارگانه آن از چینش عجیب ۱-۲-۱ استفاده می‌کند. به‌تازگی اطلاعاتی درباره این گوشی به سطح اینترنت راه یافته که تقریبا تمامی مشخصات آن را فاش می‌کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با این گوشی آشنا شویم.

image

ویوو ایکس ۵۰ پرو نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد و با ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین سلفی این موبایل در حفره‌ای در گوشه بالای سمت چپ آن قرار گرفته و لنزی ۳۲ مگاپیکسلی است.

image

در قاب عقب دوربینی چهارگانه را می‌بینیم که لنز اصلی آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی است. در کنار این لنز، یک لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

image

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و منبع انرژی آن یک باتری ۴۳۱۵ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند برای پرداخت‌ها و ارتباطات ساده از NFC هم پشتیبانی می‌کند.

image

قیمت Vivo X50 Pro حدود ۵۶۰ دلار است ولی دقیقا نمی‌دانیم که این نسخه با ۱۲۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود یا ۲۵۶ گیگابایت. موبایل جدید ویوو قرار است دوشنبه همین هفته معرفی شود.

چند روز پیش اطلاعاتی درباره مدل عادی Vivo X50 نیز فاش شده بود. به گزارش افشاگر معروف وب‌سایت ویبو، Digital chat station، این تلفن هوشمند از نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +1080p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. همان طور که در رندرها مشخص است، لبه‌های نمایشگر این گوشی خمیدگی دارد.

در این جا هم در بخش دوربین با چهار لنز مواجه هستیم که لنز اصلی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 است و در کنار آن یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی OmniVision با قابلیت زوم ۲ تا ۳ برابری و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

ویوو ایکس ۵۰ از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و یک باتری ۴۳۱۵ میلی آمپر ساعتی دارد که از فناوری شارژ ۳۳ واتی برخوردار است. این گوشی همچنین یک تراشه DAC دارد که می‌تواند احتمال قرارگیری جک هدفون را بر روی X50 افزایش دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۳/۱۰
این گوشی هنوز نیامده خیلی سروصدا به‌پا کرده خوشگل‌مشگلم هست?
فقط خدا کنه ایران‌اسلامی هم بیاد من خودم پیشقدم میشم براش به حول و قوه‌الهی