خانهاخبار
آیا گلکسی نوت 20 به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز است؟

آیا گلکسی نوت 20 به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز است؟

فبلت آینده سامسونگ به معرفی خود نزدیک شده و شایعات پیرامون آن در حال گسترش است.
۱۳۹۹/۳/۱۰

اگر پیگیر اخبار و اطلاعاتی که این روزها در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود باشید، مطمئنا می‌‌دانید چندی است که حرف و حدیث‌ها پیرامون گلکسی نوت 20 و مدل پلاس آن بسیار زیاد شده است و تقریبا چند روز یک بار، شاهد درز اطلاعات مختلفی در مورد آن ها هستیم.

پیش تر در خبرهایی که پیرامون این دو محصول منتشر شده بود، شاهد آن بودیم که برخی تحلیل گران به این موضوع اشاره کرده بودند که Galaxy Note 20 پلاس به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و مدل معمولی، یعنی Galaxy Note 20 نیز طبق شنیده‌ها، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را با خود به همراه خواهد آورد.

اما بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده، ظاهرا باید انتظار ظرفیت بیشتری برای باتری گلکسی نوت 20 را داشته باشیم. بعد از کند و کاوی که مسئولان Sam Mobile در گواهی تأیید منتشر شده توسط 3C داشته‌اند، به این موضوع دست پیدا کرده‌اند که مدل چینی گلکسی نوت 20 با شماره ساخت EB-BN980ABY به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

image

 

این موضوع ممکن است خریداران و طرفداران این محصول را تا حد زیادی خوشحال کند. چرا که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) رفته رفته در حال گسترش است و هر تعداد که ظرفیت باتری بر اساس میلی آمپر ساعت افزایش پیدا کند، مطمئنا کاربر و شخص استفاده کننده نیز خوشحال‌تر و راضی‌تر خواهد شد. این بدان معناست که ابعاد باتری Galaxy Note 20 نسبت به مدل پلاس، آنچنان تفاوتی نخواهد داشت و این در حالی است که نمایشگر گلکسی نوت 20 پلاس در مقایه با مدل معمول حدودا 0.2 اینچ بزرگتر است. مطمئنا این رقم آنچنان که باید و شاید عدد بزرگی نیست و اختلاف حداقلی میان ظرفیت باتری، منطقی به نظر می‌رسد.

پیش بینی می‌شود که هر دو دستگاه یاد شده در ماه آگوست با نمایشگر aMOLED Infinity-O با نرخ رفرش 120 هرتزی و همچنین قلم S Pen جدید، 16 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 865 یا Exynos 992 از راه خواهند رسید. در حوزه شارژ دستگاه نیز باید انتظار یک شارژر 25 واتی (حداقل) فست شارژ مجهز به تکنولوژی شارژ بی‌سیم را داشته باشیم و در کنار درگاه ورودی شارژ نیز خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز نخواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)