خانهاخبار
گزارش: سری آیفون 12 با دو ماه تاخیر به بازار می‌آید

گزارش: سری آیفون 12 با دو ماه تاخیر به بازار می‌آید

شرکت سرمایه‌گذاری Cowen در جدیدترین گزارش خود مدعی شده که خانواده آیفون 12 امسال به خاطر ویروس کرونا با دو ماه تاخیر عرضه می‌شود و در ماه نوامبر به دست کاربران خواهد شد.
۱۳۹۹/۳/۹

بر اساس گزارش جدید شرکت سرمایه‌گذاری Cowen، خانواده آیفون ۱۲ با حداقل دو ماه تاخیر عرضه خواهد شد تا به جای تاریخ همیشگی‌اش در اواسط سپتامبر این بار در ماه نوامبر به بازار بیاید. گزارش‌های قبلی پیش‌بینی کرده بودند که عرضه و تولید انبوه این سری به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا حدود یک ماه تاخیر داشته باشد.

این گزارش جدید همچنین می‌گوید که میزان تولیدات اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در مجموع ۳۵ میلیون خواهد بود که ۱۳ درصد کمتر از تولیدات این شرکت در بازه زمانی مشابه سال گذشته است. خانواده آیفون ۱۲ امسال چهار مدل خواهد داشت که همگی آن‌ها از 5G پشتیبانی می‌کنند و به پنل OLED مجهز هستند. اندازه نمایشگر این محصولات از ۵.۴ اینچ تا ۶.۷ اینچ خواهد بود و دو مدل با اندازه ۶.۱ اینچی عرضه می‌شود.

اپل در سری آیفون ۱۲ از چیپست A14 بایونیک استفاده می‌کند که با لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC ساخته می‌شود. مدل‌های ۵.۴ و ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ با ۴ گیگابایت رم و مدل‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی پریمیوم به ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند. علاوه بر این، گفته می‌شود که مدل پایه این محصولات احتمالا از مدل ۶۴ گیگابایتی به ۱۲۸ گیگابایتی ارتقا خواهد یافت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)