خانهاخبار
سامسونگ باتری‌های قابل تعویض را به گوشی‌های هوشمند بازمی‌گرداند

سامسونگ باتری‌های قابل تعویض را به گوشی‌های هوشمند بازمی‌گرداند

یکی از بزرگترین حسرت ها که در خصوص پیشرفت تکنولوژی و پروسه بازسازی تولید گوشی‌های امروزی از آن یاد می‌شود مربوط به حذف باتری‌های قابل تعویض است. امکان تعویض یک باتری که به پایان عمر خود رسیده با یک باتری جدید، قابلیتی است که اکثر کاربران از آن استقبال خواهند کرد.
۱۳۹۹/۳/۱۰

یکی از بزرگترین حسرت ها که در خصوص پیشرفت تکنولوژی و پروسه بازسازی تولید گوشی‌های امروزی از آن یاد می‌شود مربوط به حذف باتری‌های قابل تعویض است. امکان تعویض یک باتری که به پایان عمر خود رسیده با یک باتری جدید، قابلیتی است که اکثر کاربران از آن استقبال خواهند کرد. اما اکنون امکان دارد که سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این قابلیت را دوباره به چرخه حیات بازگرداند یا اینکه حداقل می‌توان آن را بر روی گوشی‌های پایین رده شاهد بود.
بر اساس آخرین اخباری که به دست رسیده، سامونگ قصد دارد گوشی آتی خود را به باتری قابل تعویض مجهز کند. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، شماره مدل SM-A013F بر روی باتری حک شده است و به نظر می‌رسد که گوشی با نام گلکسی A01e عرضه خواهد شد.

image



سامسونگ در گذشته با وجود اینکه اکثر سازندگان به سوی باتری‌های غیرقابل تعویض کوچ کرده بودند، کماکان از باتری‌های قابل تعویض در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کرد. اگر به خاطر داشته باشید سری Z گوشی‌های سامسونگ که به سيستم عاملتایزن مجهز بودند، همگی با باتری‌های قابل تعویض عرضه شدند. اما در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی با چنین قابلیتی به بازار ورود نکرده است ولی اکنون با انتشار این خبر، احتمال دارد به زودی باتری‌های قابل تعویض باری دیگر به گوشی‌های هوشمند بازگردند.
طبق شایعات در دست، مدل SM-A013F، یک محصول در حال ساخت است و در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایت تولید خواهد شد. همچنین ظرفیت باتری آن 3000 میلی آمپر است. عرضه این گوشی می‌تواند دیگر سازندگان را ترغیب کند تا از باتری‌های قابل تعویض در گوشی‌های پایین رده و میان رده استفاده کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed

۱۳۹۹/۳/۱۰
اره واسه سامسونگ واجبه چون همش هنگ میکنه
گوشس نمیزنه بدرد بخوره
تنها برتریش کیفیت صفحه گوشیه