خانهاخبار
مدیرعامل وان پلاس از عرضه گوشی‌های ارزان و گسترش اکوسیستم آن‌ها می‌گوید

مدیرعامل وان پلاس از عرضه گوشی‌های ارزان و گسترش اکوسیستم آن‌ها می‌گوید

پیت لاو، مدیرعامل شرکت وان پلاس، اخیرا در مصاحبه‌ای از تمایل این شرکت مبنی بر عرضه گوشی‌های ارزان‌تر و گسترش اکوسیستم آن‌ها صحبت کرده است. با حرف‌های او به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا عرضه وان پلاس Z باقی نمانده باشد.
۱۳۹۹/۳/۹

وان پلاس با معرفی وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو در رنج قیمتی تازه‌ای قدم گذاشت تا بتواند با معرفی قابلیت‌های پریمیوم مخاطبان تلفن‌های هوشمند پریمیوم را جذب کند. همان طور که در مقاله تاریخچه گوشی‌های وان پلاس گفتیم، این شرکت در طول سال‌ها رفته‌رفته قیمت محصولات خود را افزایش داده و حالا آن را به بیشترین حد خود رسانده است.

از این رو، پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس، اخیرا در مصاحبه‌ای با Fast Company درباره آینده این برند و احتمال عرضه دستگاه‌های ارزان‌قیمت‌تر صحبت کرده است. لاو می‌گوید: «می‌توانیم این ایده را به عنوان داشتن محصولات مقرون به صرفه‌تری در نظر بگیریم که همچنان به استانداردهای وان پلاس پایبند می‌مانند.» این یعنی می‌توانیم امیدوار باشیم که وان پلاس مثل گذشته محصولات ارزان‌تر اما ارزشمندی عرضه کند.

وان پلاس اذعان دارد که جامعه کاربرانش خواستار عرضه محصولاتی ارزان‌قیمت است. با این حال، مدیرعامل این شرکت به گوشی خاصی اشاره نمی‌کند و ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که منظور او وان پلاس Z بوده است. این تلفن هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند و در بالای بخش مرکزی نمایشگر خود حفره‌ای دارد که میزبان دوربین سلفی است. پیش‌بینی می‌شود که چنین دستگاهی در ماه ژوئیه عرضه شود. آقای لاو می‌گوید:

آن‌چه می‌بینیم این است که با وجود محصولات فعلی همچنان گروه بزرگی از مصرف‌کنندگان خواهان قیمت مناسب‌تری هستند که امکان دسترسی آن‌ها به محصولات وان پلاس را فراهم کند [...] ما قطعا در ابتدا کار خود را به عنوان شرکت سازنده سخت‌افزار شروع کردیم، ولی با توجه به آن‌چه که می‌بینیم، ترند پیش رویمان خلق یک اکوسیستم است.

حق با پیت لاو است. اگر این شرکت می‌خواهد در صنعتِ دائما در حال تغییرِ دنیای موبایل به رقابت بپردازد، باید اکوسیستمی از محصولات و خدمات بسازد که مکمل یکدیگر باشند. این همان کاری است که امثال سامسونگ، اپل، هوآوی و چند برند معروف دیگر انجام می‌دهند تا مشتریان را به محصولاتشان وفادار نگه دارند.

به گزارش Fast Company، شرکت وان پلاس امیدوار است که در دنباله سال دستگاه‌های ارزان‌تری را روانه سایر بازارها از جمله آمریکای شمالی و اروپا کند. هدف نهایی آن‌ها این است که بتوانند شمار زیادی تلفن هوشمند را با قیمت پایین بفروشند.

این شرکت از زمان آغاز فعالیت‌هایش تنها یک تلفن هوشمند داشته که در دسته‌بندی پرچمداران وان پلاس قرار نگرفته است: وان پلاس X مربوط به سال ۲۰۱۵. کاربران حالا سال‌هاست که منتظر جانشین این دستگاه هستند ولی متاسفانه هنوز موفق به ملاقات آن نشده‌اند. حالا با توجه به گزارش‌هایی که درباره گسترش دامنه فعالیت‌های وان پلاس شنیده می‌شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده شاهد عرضه محصولات بیشتری با قیمت بالا و ارزش سخت‌افزاری مناسب باشیم.

OnePlus X

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)