خانهاخبار
تصاویر زنده جدیدی از می بند 5 و شارژر آن فاش شد

تصاویر زنده جدیدی از می بند 5 و شارژر آن فاش شد

اخیرا تصاویری از دستبند هوشمند آتی شیائومی منتشر شده که نشان می‌دهد سیستم شارژ این محصول در نسخه بعدی تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، حالا اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های این دستگاه در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۳/۹

یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات شیائومی که اتفاقا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده سری دستبندهای Mi Band است. جدیدترین نسخه این سری با نام Mi Band 4 از نمایشگر رنگی امولد استفاده می‌کند، وضعیت خواب و ضربان قلب شما را پی می‌گیرد و فعالیت‌های فیزیکی‌تان را تشخیص می‌دهد. قیمت این دستگاه کمتر از ۴۰ دلار است و یکی از محبوب‌ترین دستبندهای هوشمند دنیا به حساب می‌آید.

چند وقت پیش تصاویری منتسب به این دستگاه لو رفته بود که نمی‌توانستیم صحت آن‌ها را تایید کنیم. حالا امروز پست جدیدی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که دو تصویر جدید از دستگاهی منتسب به Mi Band 5 را نشان می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهد که نسل آتی می بند از سیستم شارژ جدیدی استفاده می‌کند که مستقیما به خود دستگاه وصل می‌شود. نسخه فعلی می بند برای شارژ شدن باید از داخل بند خارج شود و درون شارژر مخصوصش قرار بگیرد.

image

علاوه بر این، چند روز پیش به شما گفتیم که می بند ۵ احتمالا از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند و برای اولین بار میکروفن و بلندگو خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد که دستبند شیائومی صرفا رابطی بین شما و تلفن هوشمندتان باشد، چون بعید است که این دستگاه توان پردازشی لازم برای استفاده مستقیم از الکسا را داشته باشد.

از سوی دیگر گفته می‌شود که می بند ۵ از NFC پشتیبانی می‌کند، ولی هنوز مشخص نیست که این پشتیبانی مثل می بند ۴ محدود به نسخه‌های چینی این دستگاه خواهد بود یا نه. پیش‌تر گزارشی منتشر شد که مدعی بود می بند ۵ حتی در آمریکا نیز از این ویژگی‌های ارتباطی برخوردار خواهد شد.

همچنین، انتظار داریم که در می بند ۵ با قابلیت ردیابی قاعدگی بانوان و پایش سطح اکسیژن خون مواجه باشیم. این قابلیت که ظاهرا امسال به اپل واچ ۶ هم اضافه می‌شود می‌تواند ارتباط‌هایی با ویروس کرونا نیز داشته باشد، چون محققان می‌گویند کاهش سطح اکسیژن خون با ابتلا به کووید-۱۹ مرتبط است.

در گزارش دیگری به افزایش اندازه نمایشگر می بند از ۰.۹۵ اینچ به ۱.۲ اینچ اشاره شده بود. به‌علاوه، گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که از پشتیبانی کنترل‌های دوربین موبایل در این دستگاه خبر می‌داد. می بند ۵ ظاهرا ۱۱ حالت ورزشی خواهد داشت که شامل مواردی جدیدی مثل یوگا و دوچرخه سواری در فضای بسته می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که دستبند جدید شیائومی ماه آینده میلادی از راه برسد. می بند ۴ در تاریخ ۱۱ ژوئن پارسال معرفی شد، در نتیجه انتظار داریم که نسل بعدی نیز در همین حوالی زمانی معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)