خانهاخبار
سری ردمی 10X با پشتیبانی از 5G معرفی شد

سری ردمی 10X با پشتیبانی از 5G معرفی شد

ردمی امروز از دو گوشی جدید به نام‌های ردمی 10X 5G و ردمی 10X پرو 5G رونمایی کرد که با کمک چیپست دیمنسیتی 820 امکان دسترسی به 5G را فراهم می‌کنند. همراه این‌ها دستگاه دیگری به نام ردمی 10X 4G نیز رونمایی شد.
۱۳۹۹/۳/۹

ردمی، زیربرند شیائومی، از جدیدترین خانواده تلفن‌های هوشمند خود با نام Redmi 10X رونمایی کرد. این خانواده شامل Redmi 10X 5G و Redmi 10X Pro 5G و البته Redmi 10X 4G است که همان ردمی نوت ۹ چینی به حساب می‌آید. ردمی ۱۰ ایکس 5G و ۱۰ ایکس پرو نمایشگر امولد، چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ و امکان استفاده از نسل پنجم ارتباطات را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورند.

ردمی ۱۰ ایکس و ردمی ۱۰ ایکس پرو نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD دارند که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته است. ردمی ۱۰ ایکس 5G از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۰ ایکس پرو از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هر دو گوشی به نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی مجهز شده‌اند و گوریلا گلس ۵ دارند.

image

در قاب عقب این دو گوشی یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. منتها مدل پرو یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری، لرزشگیر نوری و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی هم دارد. در حالی که مدل استاندارد صرفا از یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

خانواده ردمی ۱۰ ایکس از پردازنده دیمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک استفاده می‌کند. مدل ۱۰ ایکس ۶ یا ۸ گیگابایت رم و مدل ۱۰ ایکس پرو ۸ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی هر دو دستگاه از ۶۴ گیگابایت شروع شده و تا ۲۵۶ گیگابایت می‌رسد. ردمی در این محصولات از اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 استفاده کرده است. هر دو گوشی باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی دارند که مدل عادی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی و مدل پرو از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی استاندارد IP53 و جک هدفون دارند و در مدل پرو شاهد حضور NFC هم هستیم.

image

سری ردمی 10X در چهار رنگ آبی، صورتی، طلایی و سفید عرضه می‌شود. قیمت ردمی 10X 5G برای مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی از ۲۲۴ دلار شروع می‌شود تا این دستگاه را به مقرون به صرفه‌ترین موبایل 5G بازار تبدیل کند. قیمت این گوشی در مدل‌های ۶ + ۱۲۸، ۸ + ۱۲۸ و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب به ۲۵۲، ۲۹۴ و ۳۳۶ دلار می‌رسد.

قیمت ردمی 10X پرو برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی از ۳۲۲ دلار شروع می‌شود و برای مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی تا ۳۶۴ دلار می‌رسد. ردمی 10X از تاریخ ۱۲ خرداد و مدل پرو از ۲۶ خرداد به بازار می‌آیند. همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم، همراه این دو دستگاه موبایل دیگری به نام ردمی 10X 4G هم معرفی شد که همان ردمی نوت ۹ است و با قیمت ۱۴۰ دلار برای مدل ۴ + ۱۲۸ گیگابایتی یا ۱۶۸ دلار برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)