خانهاخبار
گوشی Realme 6s با دوربین 48 مگاپیکسلی از راه رسید

گوشی Realme 6s با دوربین 48 مگاپیکسلی از راه رسید

ریلمی امروز از گوشی جدیدی به نام Realme 6s رونمایی کرد که نسبت به نسخه عادی ارزان‌تر است و از دوربینی چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۷

سیل محصولات جدید ریلمی تمامی ندارد و در مراسم رونمایی از Realme X3 SuperZoom شاهد معرفی موبایل دیگری به نام Realme 6s بودیم که در واقع نسخه ارزان‌تری از Realme 6 است. این گوشی از امروز با قیمت ۲۰۰ یورو برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و از ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) به بازار می‌آید.

ریلمی 6s نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +1080p دارد که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. این پنل با گوریلا گلس ۳ محافظت شده و به صورت خودکار وابسته به محتوا بین نرخ ۶۰ و ۹۰ هرتزی سوئیچ می‌کند. با توجه به این که نوع این پنل LCD است امکان استفاده از حسگر اثر انگشت را نداشته و این حسگر به کناره دستگاه منتقل شده است.

image

نقطه تمایز ریلمی 6s با مدل عادی در دوربین اصلی آن است؛ جایی که به جای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 استفاده شده. این گوشی سه لنز دیگر هم دارد که شامل یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی در بخش سلفی نیز از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین عقب ریلمی 6s از همان قابلیت‌های مدل عادی مثل Super Nightscape 2.0 و Chroma Boost بهره می‌برد. دوربین جلو هم قابلیت‌هایی نظیر پرتره و پرتره نایت‌اسکیپ دارد و می‌تواند با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اسلوموشن ضبط کند. حالا که صحبت از ضبط ویدیو شد، بهتر است اشاره کنیم که ریلمی 6s می‌تواند با رزولوشن 4K فیلم بگیرد و از UIS و UIS Max پشتیبانی می‌کند (تفاوت مکس با حالت عادی این است که در حالت مکس به جای لنز اصلی از لنز عریض استفاده می‌شود).

image

موبایل جدید ریلمی از چیپست هلیو G90T برخوردار است که دو هسته کورتکس A76 و شش هسته کورتکس A55 دارد. گرافیک این دستگاه Mali-G76 MC است که تراشه‌ای ۱۲ نانومتری به حساب می‌آید. مدل پایه ریلمی 6s با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی شکاف کارت حافظه هم دارد تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را ارتقا دهید.

انرژی ریلمی 6s از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این فناوری قادر است صفر تا صد باتری را در عرض ۵۵ دقیقه پر کند. ریلمی 6s علاوه بر پورت USB-C دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون است تا پاسخگوی نیاز عاشقان موسیقی باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رفیعی نژاد

۱۳۹۹/۳/۸
مشخصا برای رقابت با note 8 pro شیائومی اومده . تقریبا همون مشخصات رو داره با تفاوت پایین تر بودن رزولوشن دوربین اصلی و بالابردن رفرش ریت تصویر