خانهاخبار
تاریخ بازگشایی مجدد دفاتر گوگل اعلام شد

تاریخ بازگشایی مجدد دفاتر گوگل اعلام شد

مسئولان گوگل به دنبال بازگشایی مجدد دفاتر خود هستند.
۱۳۹۹/۳/۷

همان طور که می‌دانید، شرکت‌های بزرگ به دنبال شیوع ویروس کرونا، دفاتر خود را تعطیل کرده و کارهای خود را به صورت دورکاری انجام می‌دادند. امروز در رسانه‌های خبری شاهد آن بودیم که مسئولان گوگل تصمیم گرفته‌اند تا دفاتر خود را از شانزدهم تیر ماه مصادف با ششم جولای مجددا باز کرده و کار رسمی خود را از آن روز از سر گیرند.

از آن جا که در کشورهای خارجی همه چیز رو به بهبود است و تب اولیه ویروس کرونا خوابیده و آگاهی مردم نیز بیشتر شده است، لذا پیش‌بینی می‌شود که به مرور و تا زمان یاد شده، تعداد دفاتری که مجددا آغاز به کار خواهند کرد، بیشتر از نرخ اعلام شده باشد.

طبق اعلام ساندار پیچای، برخی دفاتر کمپانی گوگل هم اکنون باز بوده و پرسنل آن ها مشغول به کار هستند. وی در تاریخ 26 می، یعنی روز گذشته اعلام کرد تا آن جا که امکانش میسر باشد، آن ها دفاتر خود را باز خواهند کرد و از کارمندان نیز دعوت به عمل می‌آورند تا مجددا به محل کار خود باز گشته و کار خود را از سر گیرند. البته تا به این لحظه، مسئولان گوگل هنوز اشاره خاصی به شهرهایی که دفاتر آن ها باز خواهند شد، نکرده‌اند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کارمندان گوگل مجددا به محل کار خود باز خواهند گشت. البته بر اساس اطلاعیه جدید، اجازه حضور تمامی پرسنل به صورت همزمان به یکجا داده نخواهد شد و بر اساس اعلامیه‌ای که صادر شده، تنها 10 درصد پرسنل مجاز خواهند بود تا به محل کار خود بازگردند.

image

 

اگر شرایط به مرور اجازه دهد، آن ها این رقم را به 30 درصد خواهند رساند و همان طور که اشاره شد، قصد ندارند تمامی پرسنل خود را به یک باره به دفاتر خود فرا خوانند.

مسئولان گوگل تصمیم گرفته‌اند تا جانب احتیاط را رعایت کرده و همه چیز را به صورت کنترل شده پیش ببرند تا مشکلی برای هیچ یک از افراد پیش نیاید.

ساندار پیچای در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر، نیازی به حضور تمامی پرسنل در دفاتر نیست و تنها تعداد کمی از افراد متخصص، برای پیشبرد اهداف نیاز هست تا به محل کار خود باز گردند. اشخاصی که دفاتر کمپانی گوگل به حضور آن ها نیاز دارد، از طریق ارسال ایمیل به محل کار خود فرا خوانده می‌شوند.

در نهایت افرادی که تمایل به حضور در دفاتر را داشته باشند، پس از فراخوانی دوره اول به صورت محدود و انگشت شمار می‌توانند به محل کار خود باز گردند تا زمانی که شرایط اجازه ندهد، امکان بهره‌گیری از صددرصد پرسنل میسر نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)