خانهاخبار
اولین تلویزیون Realme در دو اندازه و با کمترین قیمت معرفی شد

اولین تلویزیون Realme در دو اندازه و با کمترین قیمت معرفی شد

برند ریلمی رسما از نخستین تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد. این دستگاه در دو اندازه 32 و 43 اینچی عرضه می‌شود و قیمت پایه آن 170 دلار است.
۱۳۹۹/۳/۷

اکثر شرکت‌های سازنده موبایل این روزها در حال وارد شدن به دنیای تلویزیون‌های هوشمند هستند و ریلمی هم از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت اخیرا از اولین تلویزیون هوشمند خود با دو اندازه ۳۲ و ۴۳ اینچی رونمایی کرده است. تلویزیون ریلمی پنلی بی‌حاشیه از نوع LED است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، بلندگوی دالبی دارد، به پردازنده‌ای چهارهسته‌ای مجهز شده و با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه می‌شود.

این تلویزیون قابلیت Chroma Boost را از تلفن‌های هوشمند وام گرفته و حالا روشنایی، رنگ، کنتراست، خلوص و شفافیت تصویر را بهبود می‌بخشد. روشنایی تلویزیون ریلمی به ۴۰۰ نیت می‌رسد که برای این قیمت بسیار خوب است. زاویه دید این دستگاه ۱۷۸ درجه اعلام شده. ریلمی و مدیاتک با همکاری یکدیگر پردازنده‌ای اختصاصی برای این تلویزیون ساخته‌اند که چهار هسته کورتکس A53 دارد و از گرافیک Mali-470 MP3 برخوردار است. این محصول همچنین ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

اولین تلویزیون هوشمند ریلمی به منظور ایجاد تجربه‌ای سینمایی از پنل فوق باریکی با ضخامت ۸.۷ میلی‌متر استفاده می‌کند. درون این دستگاه دو جفت بلندگو قرار گرفته که هر دو به صورت متقارن هستند و صدای ۲۴ واتی دالبی را به ارمغان می‌آورند. ریلمی همچنین از ساندباری ۱۰۰ واتی رونمایی کرده که البته هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

image

این تلویزیون با اندروید تی‌وی و گوگل اسیستنت به بازار می‌آید. این یعنی دستگاه حاضر می‌تواند به یوتیوب، نتفلیکس، پرایم، لایو تی‌وی، دیزنی پلاس و هر محتوای آنلاین دیگری دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، از طریق پلی استور گوگل می‌توانید بیش از ۵ هزار اپلیکیشن را روی دستگاه خود نصب کنید.

گوگل اسیستنت با یک دکمه از روی کنترل تلویزیون فعال می‌شود و به‌راحتی می‌توانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید. تلویزیون هوشمند ریلمی به صورت پیش‌فرض با کروم‌کست عرضه می‌شود، بنابراین حالا راحت‌تر می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را روی این دستگاه ببینید.

محصول حاضر سه درگاه HMDI، دو درگاه USB و یک درگاه LAN دارد. از دیگر قابلیت‌های ارتباطی این تلویزیون می‌توانیم به Wi-Fi 2.4 GHz و بلوتوث ۵ اشاره کنیم. مدیرعامل ریلمی می‌گوید تلویزیون آن‌ها به طور کامل در هند ساخته شده و به همین دلیل توانسته‌اند قیمت پایانی محصولشان را پایین نگه دارند.

قیمت مدل ۳۲ اینچی این دستگاه ۱۷۰ دلار و مدل ۴۳ اینچی آن ۲۸۹ دلار است. این تلویزیون ۲ ژوئن عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)