خانهاخبار
آیا گلکسی فولد 2 ضد آب خواهد بود؟

آیا گلکسی فولد 2 ضد آب خواهد بود؟

پتنت جدیدی که توسط سامسونگ به ثبت رسیده، اطلاعات جالبی در مورد Galaxy Fold 2 در اختیارمان می‌گذارد.
۱۳۹۹/۳/۷

شرکت سامسونگ به تازگی پتنتی را که توسط WIPO منتشر شده، به ثبت رسانده که اطلاعات جدیدی در مورد نسل آینده گلکسی فولد که احتمالا با نام گلکسی فولد 2 از آن یاد می‌شود، در اختیار ما می‌گذارد. وب سایت Let's Go Digital نیز طبق معمول، اقدام به انتشار تصاویری رندر شده از این پتنت کرده که زبان طراحی و نحوه قرارگیری اجزای مختلف این گوشی هوشمند را به نمایش می‌گذارد.

در پشت بدنه این گوشی شاهد یک نمایشگر عریض هستیم که احتمالا، مخصوص نمایش نوتیفیکیشن‌ها خواهد بود و به کمک آن، بدون احتیاج به باز کردن گوشی، می‌‌توانید عناوین مختلفی را از این قسمت مشاهده کنید.

image

 

زبان طراحی این محصول همچنین به گونه است که بر اساس تصورات تحلیل گران، گمانه زنی‌هایی مبنی بر مجهز بودن این گوشی هوشمند به گواهی‌های IP که مرتبط با مقاومت در برابر آب یا گرد و غبار است، مطرح شده است. در توضیحاتی که برای این پتنت عنوان شده، عبارت ELEXTRONIC DEVICE INCLUDING WATERPROOF STRUCTURE دیده می‌شود که ضد آب بودن گلکسی فولد 2 را یاد آور می‌شود.

ثبت پتنت یک طرف ماجرا خواهد بود و امکان تولید محصولی منعطف که به قابلیت ضد آب بودن مجهز باشد، سمت دیگر ماجرا است که چالشی بزرگ برای طراحان و مهندسان سامسونگ به حساب می‌آید. با اینکه چنین اتفاقی تا به حال رخ نداده است، اما اکثر تحلیل گران و افراد مشهور در این حوزه بر این باور هستند که کمپانی سامسونگ، توانایی طراحی و توسعه چنین محصولی را خواهد داشت.

image

 

در حالی که شایعات پیشین بر این باور بودند که نسل دوم Galaxy Fold سامسونگ با نمایشگر دوم بزرگ‌تری همراه خواهد بود، اما این پتنت نشان دهنده آن است که نمایشگر دوم کوچکتر و عریض‌تر از مدل پیشین است. همچنین ممکن است که سامسونگ دست به معرفی دو مدل از Galaxy Fold 2 بزند که مدل اصلی با نمایشگر دوم بزرگ‌تر و مدل لایت (Lite) آن با چنین ظاهری به دنیای تکنولوژی معرفی شوند.

از گوشه و کنار رسانه‌های خبری، نام گلکسی نوت فولد (Galaxy Note Fold) نیز به گوش می‌رسد که در حال حاضر، تنها در حد یک شایعه کوچک باقی مانده و به آن دامن زده نشده است.

image

 

در تصویر پتنت اصلی، به جز نمایشگر دوم عریض تر، سایر قسمت‌ها کاملا شبیه مدل فعلی است و تفاوتی میان آنها وجود ندارد. سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور قرار گرفته و ساختار و نوع چینش دوربین سلفی نیز به قوت خود باقی مانده است. در پشت بدنه شاهد سه لنز هستیم که احتمالا یکی از آنها، لنز پریسکوپ خواهد بود.

احتمالا رویداد معرفی Galaxy Fold 2 تا پایان سال جاری، در کنار اتفاق Unpacked آینده سامسونگ که شاهد معرفی گلکسی نوت 20 خواهیم بود، برگزار می‌شود. بر اساس پیش بینی‌ها، فبلت آینده سامسونگ (Galaxy Note 20) احتمالا در ماه آگوست به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)