خانهاخبار
گوشی Realme X50 Pro Play پرچمداری با قیمت مناسب است

گوشی Realme X50 Pro Play پرچمداری با قیمت مناسب است

ریلمی امروز از نسخه ضعیف‌تر X50 Pro رونمایی کرد که اگرچه هنوز مشخصات بسیار قدرتمندی دارد ولی مخصوص گیمینگ طراحی شده و قیمت آن زیر 450 دلار است.
۱۳۹۹/۳/۵

ریلمی امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام Realme X50 Pro Play رونمایی کرد که در واقع نسخه ضعیف‌تری از X50 Pro است. این دستگاه از نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی و نسبت صفحه به بدنه ۹۲ درصدی استفاده می‌کند. در گوشه سمت چپ این پنل حفره‌ای بیضی شکل قرار گرفته که میزبان یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

ریلمی ایکس ۵۰ پرو پلی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 دارد. این گوشی از Vapor Chamber و سیستم خنک‌سازی گرافیت چندلایه برخوردار است. ایکس ۵۰ پرو پلی از هر دو حالت SA و NSA طیف زیر ۶ گیگاهرتز شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند گیمینگ از سیستم ویبره 4D، حالت اختصاصی بازی و آنتن ۳۶۰ بهره می‌برد.

image

موبایل جدید ریلمی در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه متشکل از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی دارد. قاب عقب این گوشی شیشه‌ای سه‌بعدی با پوشش گوریلا گلس ۵ است. 

زیر نمایشگر این دستگاه حسگر اثر انگشتی قرار گرفته که می‌تواند قفل ایکس ۵۰ پرو پلی را ظرف ۰.۲۷ ثانیه باز کند. انرژی این موبایل از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی برخوردار است تا در عرض ۳۵ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود.

ریلمی X50 پرو پلی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 دارد و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. این گوشی جک ۳.۵ میلی متری هدفون ندارد اما از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. ابعاد X50 پرو پلی ۱۵۹ در ۷۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۲۰۹ گرم است.

ریلمی موبایل جدید خود را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با حداقل قیمت ۴۲۰ دلار وارد بازار می‌کند. مدل پایه X50 پرو پلی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما اگر بخواهید می‌توانید سایر مدل‌های این دستگاه را با رم و حافظه بیشتر تهیه کنید. این گوشی از ۱ ژوئن وارد بازار چین می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)