خانهاخبار
پتنت جدید شیائومی، خلاقیت چینی‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد

پتنت جدید شیائومی، خلاقیت چینی‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد

طراحان کمپانی شیائومی به تازگی، پتنت جدیدی را به ثبت رسانده‌اند که یکی ویژگی جدید برای گوشی‌های هوشمند را به همراه دارد.
۱۳۹۹/۳/۳

کمپانی شیائومی به تازگی پتنتی را به ثبت رسانده که در آن تصویری از یک تلفن هوشمند نسبتا جذاب به چشم می‌خورد. از آن جا که چندی است شرکت‌های مختلف دست به تولید گجت‌هایی با نمایشگر منعطف و تاشو زده‌اند، لذا معرفی محصولات مختلف در این شاخه رو به افزایش است. اما این بار شیائومی دست به ثبت پتنتی از یک گوشی هوشمند تاشو زده است که قسمت بالایی آن، قابلیت چرخش را داراست.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قسمت بالایی این محصول با قابلیت چرخش افقی صد و هشتاد درجه‌ای همراه است که به این ترتیب، دوربین سلفی جای دوربین‌های اصلی دستگاه را خواهد گرفت. این تصاویر رندر شده توسط وب سایت Let's Go Digital و بر اساس تصاویر اسکچ پیشین طراحی شده است.

image

 

در قسمت بالایی که به قابلیت چرخش صد و هشتاد درجه‌ای مجهز است، دکمه‌های پاور و افزایش و کاهش صدا نیز قرار می‌گیرد و دقیقا در پایین آن، حفره‌های مربوط به اسپیکر دستگاه را شاهد هستیم.

با انتشار چنین تصویری، نمی‌توان به طور حتم به این موضوع اشاره کرد که شیائومی محصولی با این سبک و سیاق را به دنیای تکنولوژی معرفی نماید. شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند معمولا پتنت‌هایی را به ثبت می‌رسانند که هیچ گاه محصولی با این شرایط طراحی و تولید نمی‌شود. اما در صورتی که تکنولوژی موجود جواب داده و نیاز به تولید چنین محصولاتی حس شود، مطمئنا شاهد رونمایی از محصولاتی با این سبک و سیاق خواهیم بود.

 

کمپانی شیائومی در عرصه ثبت پتنت‌های مختلف در سال‌های اخیر فعالیت زیادی داشته و تا به حال، طرح های مختلفی از گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف و تاشو را به ثبت رسانده که برخی از آنها، شباهت زیادی به گلکسی زد فلیپ سامسونگ داشته‌اند.

باید منتشر بمانیم و ببینیم که تکنولوژی روز دنیا، چه زمانی اجازه تولید چنین محصولات را به شرکت‌های فعال در این عرصه می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mahdi

۱۳۹۹/۳/۴
یادش بخیر یه زمانی نوکیا بود یا موتورولا دوربینش کنارش بود صفحش میچرخید.