خانهاخبار
می بند 5 احتمالا از الکسا و قابلیت پایش اکسیژن خون بهره‌مند می‌شود

می بند 5 احتمالا از الکسا و قابلیت پایش اکسیژن خون بهره‌مند می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت TizenHelp، شیائومی احتمالا در نسل بعدی دستبند هوشمند خود امکان استفاده از دستیار صوتی الکسا و قابلیت پایش سطح اکسیژن خون را فراهم می‌کند.
۱۳۹۹/۳/۳

می بند ۴ شیائومی یکی از محبوب‌ترین دستبندهای هوشمند دنیاست که به واسطه قیمت مناسب و پشتیبانی از قابلیت‌های گوناگون طرفداران زیادی دارد. حالا شیائومی در حال کار روی نسل بعدی این دستگاه است و می‌خواهد آن را با نام می بند ۵ در ماه ژوئن معرفی کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با هم گزارش جدید وب‌سایت TizenHelp را بررسی کنیم.

این وب‌سایت می‌گوید نسخه جهانی می بند ۵ برای اولین بار از دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی خواهد کرد. در نتیجه، این محصول احتمالا اولین دستبند هوشمندی خواهد بود که از میکروفن و بلندگو بهره‌مند می‌شود. می بند ۴ و نسخه‌های پیش از آن فقط سیستم بازخورد هپتیکی داشتند تا نوتیفیکیشن‌ها و هشدارها را به اطلاع کاربر برسانند.

image

البته این احتمال وجود دارد که دستبند آتی شیائومی با کمک دستگاهی مجزا، مثل موبایل یا بلندگوی هوشمند، امکان استفاده از الکسا را داشته باشد و از میکروفن و بلندگوی آن استفاده کند. این احتمال قوی‌تر به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، منابع مدعی شده‌اند که می بند ۵ قابلیت ردیابی عادات ماهانه زنان و سطح اکسیژن خون را خواهد داشت. متاسفانه گفته می‌شود که این دستگاه هم مثل می بند ۴ فقط در چین از NFC پشتیبانی می‌کند و نسخه جهانی آن از این قابلیت بهره‌مند نخواهد شد.

می بند ۴ یک نمایشگر رنگی ۰.۹۵ اینچی از نوع AMOLED دارد. با این حال، پیش‌تر تصاویر تاییدنشده‌ای از می بند ۵ منتشر شد که صفحه‌ای بسیار بزرگ‌تر با لبه‌های گرد را نشان می‌داد. البته هنوز نمی‌توانیم درباره صحت این تصاویر مطمئن باشیم، پس فعلا بهتر است صبر کنیم تا ببینیم در ادامه چه اخباری منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)