خانهاخبار
پیکسل 4a درحالی‌که آماده ارسال برای خریداران است، زمان معرفی‌اش به تعویق انداخته می‌شود

پیکسل 4a درحالی‌که آماده ارسال برای خریداران است، زمان معرفی‌اش به تعویق انداخته می‌شود

بازهم شایعه‌ای دیگر درباره Google Pixel 4a به گوش رسیده است و آن اینکه دیوایس آماده عرضه است اما به دلیل شرایط حاکم بر بازار و نه مشکل در تأمین، زمان تعویق زمان معرفی تا ماه جولای وجود دارد.
۱۳۹۹/۳/۲

 

اشتیاق مصرف‌کنندگان به خرید یک گوشی جدید در میانه یک شیوع جهانی مخصوصاً که بسیاری از آن‌ها باکار و حقوقشان دچار مشکل هستند باعث این تصمیم شده است. جان پروسر ، شایعه اخیر را اظهار کرده است که این مدل طبق برنامه‌ریزی‌ها برای معرفی در ماه مِی آماده بود اما برنامه زمانی دچار تغییر شد و زمان جدید برای معرفی Pixel 4a، 6 اوت در نظر گرفته‌شده است.

در یک توئیت دیگر پروسر اعلام کرد که در ابتدا Pixel 4a تنها با رنگ مشکی عرضه می‌شود و در ابتدای اکتبر رنگ آبی این دیوایس پا به بازار خواهد گذاشت.

حال که معرفی Pixel 4a دچار تأخیر شده زمان معرفی گوگل پیکسل 5 نیز دستخوش تغییر شده است.

image

 

زمان عرضه گوگل پیکسل 4a مرتباً دچار تغییر می‌شود

ابتدا قرار بود Pixel 4a میانه ماه مِی معرفی شود این تاریخی‌ست که در Google IO 2020 اعلام شد و سپس حرف از پایان مِی به میان آمد  و حالا هم که ماه جون اعلام‌شده است – شاید به این دلیل باشد که با زمان عرضه اولین نسخه بتا از Android 11 developer هم‌زمان باشد.

باید بگوییم که به دلیل نبود اطلاعات موثق ، دلیل این تأخیرها در معرفی پیکسل 4a می‌تواند بیماری همه‌گیر کورونا باشد که یا بر خط تولید و یا  بر تأمین بازار تأثیر گذاشته است. اما اگر آخرین شایعه صحیح باشد احتمالاً گوگل در حال زمان خریدن برای بازاری‌ست که برخلاف شرایط معمول و عادی ، خیلی مشتاق هندست‌های جدید نیست.

اما عقب انداختن معرفی پیکسل 4a شرایط را برای دیگر رقبای میان‌رده بهبود می‌بخشد که بزرگ‌ترین رقیب هم iPhone SE 2020 است که در ماه آوریل عرضه شد. و اگر عقب انداختن معرفی گوشی مقرون‌به‌صرفه گوگل برابر با به تعویق افتادن عرضه پرچم‌دار پیکسل یعنی Pixel 5 باشد، خب این خبر خوبی برای  غول فناوری نخواهد بود.

شیوع کوروناویروس کاملاً صنعت موبایل و حتی پیشروهای فروش گوشی‌های هوشمند  را تحت تأثیر قرار داده و Amazon Prime Day 2020 نیز به دلیل همین بیماری به ماه سپتامبر موکول شده است.

احتمال قوی وجود دارد که کُوید-19 باعث شود معرفی گوشی‌هایی که برای سال 2020 برنامه‌ریزی‌شده بودند به اوایل 2021 موکول شوند که بیشترین فایده را برای گوشی‌هایی دارد که در همین شرایط معرفی می‌شوند و یا در بازار وجود دارند مانند سامسونگ گلکسی S20، موتورولا ادج پلاس و البته آیفون SE 2020 .

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)