خانهاخبار
سری OnePlus 8T فاقد مدل سوپر-پریمیوم مک‌لارن خواهد بود

سری OnePlus 8T فاقد مدل سوپر-پریمیوم مک‌لارن خواهد بود

گویا McLaren یکی از محبوبترین سازندگان خودروهای سوپراسپرت دیگر با OnePlus همکاری نخواهد کرد.
۱۳۹۹/۳/۲

 

احتمالاً مجموعه گوشی‌های OnePlus 8T تنها شامل 2 گوشی باشد چراکه هندستی که با برند مک‌لارن در سری‌های   6T و 7T شاهد بودیم در لاین 8T عرضه نخواهد شد. به نظر می‌رسد دلیل این فقدان پایان همکاری بین OnePlus و McLaren باشد.

یکی از کاربران reddit در صفحه وان‌پلاس این‌طور نوشته که لوگوی این شرکت سازنده تلفن‌های همراه هوشمند طی سال‌های گذشته در وب‌سایت مک‌لارن و دیگر شرکای آن در معرض دید بود و اکنون مک‌لارن این کمپانی را به‌عنوان یک شریک رسمی نمی‌شناسد.

حال که OnePlus دیگر از همکاران رسمی McLaren‌ نیست حضور OnePlus 8T با لوگوی این سازنده خودروهای لوکس و اسپرت بعید به نظر می‌رسد.

image

 

خداحافظ OnePlus 8T McLaren

گوشی OnePlus 7T مدل McLaren تنها بارِ لوگوی مک‌لارن را به‌عنوان یک زینت به دوش نمی‌کشید تا نسخه‌ای متفاوت از OnePlus 7T Pro باشد. حافظه رم و ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به 7T Pro داشت و به قدرتمندترین گوشی OnePlus در سال 2019 تبدیل شد.

OnePlus باید به دنبال یک سازنده اتومبیل دیگر به‌عنوان اسپانسر باشد. دیگر شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه نیز وجود دارند که نسخه‌های خودرویی خود را روانه بازار می‌کنند که Oppo Find X با تم لامبورگینی و هوآوی Mate 30 نسخه پورشه را می‌توان مثال زد. شاید هم OnePlus بخواهد با یکی از سازندگان موتور اسپرت وارد همکاری شود. آینده نسخه خودرویی OnePlus هر چه که باشد، بهترین مدل وان‌پلاس برای امسال مدل OnePlus 8T Pro خواهد بود.

به‌غیراز OnePlus 6T و 7T قرار بود OnePlus Concept One سومین مدل گوشی از این سازنده چینی مزین به برند McLaren باشد. اوایل 2020 این گوشی معرفی شد اما هرگز قرار نبود در دسترس عموم قرار گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)