خانهاخبار
گلکسی اس 20 پلاس 5G و گلکسی بادز پلاس در رنگی جدید و جذاب وارد خاک آمریکا شد!

گلکسی اس 20 پلاس 5G و گلکسی بادز پلاس در رنگی جدید و جذاب وارد خاک آمریکا شد!

دو محصول جدید سامسونگ در لباسی جدید، در کشور آمریکا در معرض فروش قرار گرفتند.
۱۳۹۹/۳/۲

همان طور که می‌دانید، محصولات جدید سامسونگ شامل گوشی هوشمند گلکسی اس 20 پلاس و و هدفون بی‌سیم Galaxy Buds پلاس به تازگی وارد بازار شده و در دسترس خریداران قرار گرفته‌اند. حال امروز خبر جدیدی پیرامون این دو محصول منتشر شده که از جذابیت مناسبی برخوردار است. مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته‌اند تا Galaxy S20 پلاس و Galaxy Buds پلاس را در رنگی جدید، وارد بازار کشور آمریکا کنند.

نام رنگ جدید که برای گلکسی بادز پلاس در نظر گرفته شده، Aura Blue است که در حال حاضر، تنها از طریق Best Buy قابل خرید است. از آن جا که تاریخ عرضه محصولات نشان می‌دهد، ارائه انحصاری این محصول در Best Buy زمان زیادی طول نخواهد کشید و می‌توان انتظار داشت که گلکسی بادز پلاس با رنگ Aura Blue به زودی از طریق مراکز خرید دیگر نیز در دسترس خریداران قرار گیرد.

image

 

اما گلکسی اس 20 پلاس 5G سامسونگ با رنگ Aura Blue از دو فروشگاه Best Buy و بخش آمریکایی وب‌سایت رسمی سامسونگ قابل خرید است. این محصول در دو مدل آنلاک و تحت قرارداد اوپراتور، عرضه خواهد شد.

نکته جالب توجه اینجاست که رنگ جدید این محصول، با همان تخفیف 200 دلاری که روی رنگ‌های دیگر به تازگی ارائه شده، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد و این بدان معناست که به جای 1199.99 دلار، می‌توانید با پرداخت 999.99 دلار صاحب گلکسی اس 20 پلاس با رنگ جذاب Aura Blue شوید. همچنین اگر مشکلی نداشته باشید، می‌توانید با پرداخت 50 دلار کمتر، این محصول را تحت قرارداد با اوپراتورهای Verizon ،AT&T و Sprint خریداری کنید.

image

 

مطمئنا ترکیب رنگی این دو محصول در کنار یکدیگر، از جذابیت فوق‌العاده‌ای بهره‌مند خواهد بود. به طور معمول، رنگ‌های مختلف گلکسی بادز پلاس زمانی که صحبت از مشخصات و قابلیت‌های آنها به میان می‌آید، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. مسلما چنین موضوعی در مورد گوشی هوشمند +Galaxy S20 نیز صادق است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)