خانهاخبار
آیا یکی از قابلیت‌های S20 Ultra از نوت 20 حذف می‌شود؟

آیا یکی از قابلیت‌های S20 Ultra از نوت 20 حذف می‌شود؟

این روزها اطلاعات منتشر شده از Galaxy Note 20 سامسونگ در حال افزایش است.
۱۳۹۹/۳/۱

روزها در حال گذر است و رفته رفته به موعد معرفی فبلت‌های جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم. به همین نسبت، اخبار و شایعات پیرامون دو محصول جدید این کمپانی کره‌ای روز به روز در حال افزایش است. چندی پیش برخی مشخصات و قابلیت های گلکسی نوت 20 و مدل پلاس آن در رسانه‌های خبری مشخص شد و حالا مانند روزهای گذشته، خبر جدیدی در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس توییت جدید Ice Unverse، یکی از افراد مشهور در زمینه افشاسازی اسرار شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی، ظاهرا گلکسی نوت 20 از ویژگی زوم 100 برابر که روی گلکسی اس 20 اولترا شاهد آن بودیم، بی‌بهره خواهد بود. این ویژگی در زمان خود، بسیاری از توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد و جای بسی تعجب است که روی محصول جدید سامسونگ، خبری از آن نخواهد بود.

image

 

در حالی که این موضوع تا حدی مورد تأیید واقع شده است، اما اطلاعات دقیقی در مورد میزان زوم خانواده نوت 20 سامسونگ در دسترس نیست. هنوز مشخص نیست که این محصولات مانند اس 20 پلاس نهایتا به زوم 30 برابری مجهز هستند یا مهندسان کره‌ای، مورد جدیدی را برای این محصول در نظر گرفته باشند.

بر اساس شایعات پیشین، پیش بینی می‌شود که گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ به تکنولوژی اسکنر سه بعدی اثر انگشت Sonic Max کوالکام مجهز باشد که به این ترتیب، فضای تشخیص اثر انگشت حدودا 17 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که این محصول به نمایشگر 6.87 اینچی LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود و این در حالی است که مدل معمولی، یعنی Galaxy Note 20 حاوی نمایشگری با نرخ رفرش 60 هرتزی است.

در نهایت پیش‌بینی می‌شود که مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری گلکسی نوت 20 و مدل پلاس آن به ترتیب بر دوش باتری 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)