خانهاخبار
IFA 2020 به‌صورت فیزیکی ولی صرفا با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود

IFA 2020 به‌صورت فیزیکی ولی صرفا با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود

بر اساس اعلام انجمن IFA، این رویداد علی‌رغم شیوع کووید-19 امسال هم به‌صورت فیزیکی برگزار می‌شود ولی افراد صرفا با دعوت‌نامه می‌توانند در IFA 2020 حاضر شوند.
۱۳۹۹/۳/۱

چند هفته پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که برگزارکنندگان رویداد IFA برلین گفته‌اند این مراسم امسال به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا به شکل همیشگی خود برگزار نخواهد شد. حالا اطلاعات بیشتری درباره این رویداد به اشتراک گذاشته شده که قرار است در تاریخ ۳ تا ۵ سپتامبر (۱۳ تا ۱۵ شهریور) برگزار شود.

علی‌رغم ممنوعیت‌هایی که تا ۲۴ اکتبر برای برپایی رویدادهای بالغ بر ۵ هزار نفری در آلمان در نظر گرفته شده، خبر خوب این است که IFA 2020 به شکل فیزیکی در شهر برلین برگزار خواهد شد. منتها این رویداد به چهار مراسم در طول سه روز تقسیم می‌شود که هر مراسم حداکثر ۱۰۰۰ شرکت‌کننده خواهد داشت.

امسال فقط کسانی که دعوت‌نامه داشته باشند می‌توانند به این رویداد راه پیدا کنند و مردم عادی اجازه ورود به IFA 2020 را نخواهند داشت. متصدیان IFA می‌گویند تمام قوانین این رویداد با در نظر گرفتن سلامتی مردم تبیین شده است. سازمان‌های محلی هم در محل این رویداد حضور پیدا خواهند کرد تا از سازوکارهای مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی، مدیریت جمعیت و بهداشت عمومی اطمینان یابند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)