خانهاخبار
هدفون بی‌سیم HTC با ظاهری شبیه ایرپادز در راه است!

هدفون بی‌سیم HTC با ظاهری شبیه ایرپادز در راه است!

کمپانی اچ تی سی در حال کار روی یک هدفون بی‌سیم جدید با ظاهری شیک و شکیل است.
۱۳۹۹/۳/۱

اخبار و حواشی پیرامون برند HTC چندی است که بسیار کاهش یافته و خبری از محصولات این شرکت در رسانه‌های خبری دیده نمی‌شود. اما به تازگی طراحان و مهندسان این کمپانی در حال کار روی هدفون بی‌سیمی هستند که از لحاظ ظاهر، دقیقا شبیه به ایرپادز اپل است! تصاویر این محصول که HTC U Ear نام دارد، توسط وب‌سایت Android Police و در اسناد رگولاتوری یافت شده است.

image

 

اگر نگاهی به HTC U Ear بیاندازیم، کاملا ظاری شبیه به ایرپادز اپل دارد. قسمتی که درون گوش قرار می‌گیرد با همان ساختار طراحی شده و حتی محفظه مربوط به قرارگیری میکروفون نیز دقیقا مانند Airpods اپل است. تنها تفاوت آن، رنگ‌بندی این محصول است که به رنگ مشکی براق تولید شده است و از طرف دیگر، پین شارژر ایرپادها نیز در قسمت جلویی قرار گرفته‌اند.

image

 

ظاهر کیس شارژ HTC U Ear در نگاه اول کاملا شبیه ایرپادز است، اما شیوه باز شدن آن، از محصول دیگر کمپانی اپل، یعنی PowerBeats Pro الهام گرفته شده است. درگاه شارژ کیس شارژر نیز متأسفانه از نوع USB-A بوده و خبری از USB-C وسیستم شارژ سریع نیست!

image

از آنجا که اپل ایرپادز را در سال 2016 معرفی کرد، شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی نیز از همان زمان، شروع به تولید هدفون‌های بی‌سیم اختصاصی خود کردند و برخی از آنها، از زبان طراحی اختصاصی نیز بهره‌مند بودند و تعداد کمی از این محصولات، با ظاهری شبیه به ایرپادز اپل روانه بازار شدند.

نظر شما در مورد این محصول، یعنی اچ تی سی U Ear چیست؟ آیا با زبان طراحی آن که دقیقا شبیه به ایرپادز اپل است موافق هستید؟

لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگر کاربران وب‌سایت جی اس ام در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

shahramone

۱۴۰۰/۶/۳۱
اچ تی سی از نظر صدا کاراش حرف نداره حالا ببینیم میتونه با بازار خودشو وقفه بده به امید برگشت به روزهای خوبش

عبدالله

۱۳۹۹/۳/۸
دقیقا چجوری با چه منطقی میشینن تصمیم میگیرن؟ شارژ سریع نداره یو اس بی سی نداره خوب دودوتا چارتاس که اینم میشه شکست دیگه منی که گرونترین مدل گوشیشو دارم یه اپدیت نداره بیشتر متنفر میشم ازش. انگار بعضی تصمیمیاشون سر لجبازیه یا از عمد میخوان شرکت تموم بشه