خانهاخبار
گوشی LG Stylo 6 با قیمت مناسب عرضه شد

گوشی LG Stylo 6 با قیمت مناسب عرضه شد

ال جی امروز موبایل استایلو 6 خود را در فروشگاه Boost Mobile عرضه کرده تا طرفداران گوشی‌های مجهز به قلم بتوانند با صرف هزینه‌ای پایین‌تر از رقبا به محصولی مناسب دست پیدا کنند.
۱۳۹۹/۲/۳۱

عده‌ای از طرفداران حرفه‌ای دنیای موبایل معتقدند که خانواده گلکسی نوت تنها برند مناسب برای استفاده از قلم هوشمند است، چون اساسا با در نظر گرفتن قلم طراحی شده است. اما خط تولید LG Stylo نیز طرفداران خاص خودش را دارد و در طول چند سال اخیر توانسته محبوبیت مناسبی پیدا کند. ال‌جی امروز به سراغ نسل جدید این سری یعنی Stylo 6 رفته و آن را در فروشگاه Boost Mobile عرضه کرده است.

از مهم‌ترین تغییرات استایلو ۶ نسبت به نسل‌های قبلی می‌توانیم به تغییر در طراحی فیزیکی این دستگاه اشاره کنیم. استایلو ۷ حالا فرم فاکتور شیک و جذاب دارد و قاب عقب آن براق و دارای یک طیف رنگی خاص است. ظاهرا این گوشی در مجموع شبیه LG V60 ThinQ با حاشیه‌های ضخیم‌تر و حسگر اثر انگشت فیزیکی است.

image

ال جی استایلو ۶ نمایشگری ۶.۸ اینچی با کیفیت FHD دارد که انرژی آن از طریق یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی از پردازنده هلیو P35 استفاده می‌کند و همراه آن ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. استایلو ۶ دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از لنزهای اصلی، فوق عریض و تشخیص عمق دارد که لنز اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون ناچی با طراحی U قرار گرفته که باز هم یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی با قیمت ۱۷۹ دلار در وب‌سایت Boost Mobile به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهرناز

۱۳۹۹/۶/۳۰
با سلام و خسته نباشید
آیا الجی stylo6 در بازار ایران موجوده؟