خانهاخبار
آنر لپتاپ مجیک بوک پرو 2020 و تلویزیون هوشمند X1 را معرفی کرد

آنر لپتاپ مجیک بوک پرو 2020 و تلویزیون هوشمند X1 را معرفی کرد

آنر امروز در رویدادی دیجیتالی از چند محصول جدید از جمله یک لپتاپ و تلویزیون هوشمند تازه رونمایی کرد. در این مطلب نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این دو دستگاه می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۲/۳۰

نسخه ۲۰۲۰ لپتاپ آنر مجیک‌بوک پرو نمایشگری ۱۶.۱ اینچی با نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصدی دارد. اندازه حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه فقط ۴.۹ میلی متر است و خود صفحه نیز با رزولوشن 1080p پوشش ۱۰۰ درصدی sRGB را فراهم می‌کند. مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۰ از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند و در دو نسخه با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 عرضه می‌شود.

image

وب‌کم این محصول لنزی ۱ مگاپیکسلی است که در کیبورد دستگاه مخفی شده و با کمک میکروفن‌های دوگانه این لپتاپ به برقراری ارتباطی مناسب کمک می‌کند. علاوه بر این، در اطراف کیبورد بلندگوهایی قرار گرفته که در سمت راست آن شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم.

image

نسخه پایه مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۰ با پردازنده Core i5-10210U به بازار می‌آید ولی در صورت نیاز می‌توانید آن را با پردازنده Core i7-10510U تهیه کنید. این لپتاپ در هر دو نسخه ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد. مجیک‌بوک جدید آنر علاوه بر گرافیک اینتل یک گرافیک اکسترنال انویدیا MX350 هم دارد که از ۲ گیگابایت رم DDR5 برخوردار است. در داخل بدنه این دستگاه دو فن سفارشی قرار گرفته تا لپتاپ آنر را خنک کند.

image

از جمله ویژگی‌های ارتباطی این دستگاه می‌توانیم به وای فای ۵ و بلوتوث ۵.۰ اشاره کنیم. مجیک‌بوک پرو ۲۰۲۰ یک درگاه USB-C، سه درگاه USB-A، یک درگاه HDMI، یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون و یک جک میکروفن دارد. انرژی این محصول از یک باتری 56Wh تامین می‌شود که می‌تواند تا ۱۴ ساعت برای استفاده‌های سبک یا ۱۱ ساعت و نیم برای پخش ویدیو دوام بیاورد. بدنه این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و وزن و ضخامت آن به ترتیب ۱.۷ کیلوگرم و ۱۶.۹ میلی متر است.

image

آنر این لپتاپ را از امروز وارد بازار چین می‌کند و مدل i5 آن با قیمت ۸۴۵ دلار به فروش می‌رسد. اگر به دنبال مدل i7 باشید باید ۹۴۰ دلار پول بپردازید. رنگ بدنه این دستگاه نقره‌ای است و همین حالا می‌توانید آن را از فروشگاه Vmall تهیه کنید.


آنر در کنار این لپتاپ از تلویزیون هوشمندی به نام Honor X1 رونمایی کرد که قرار است در سه اندازه در دسترس قرار بگیرد: ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ. رزولوشن نمایشگر این دستگاه 4K و نسبت صفحه به بدنه آن ۹۴ درصد است. آنر می‌گوید کیفیت صدا و ویدیو را در این دستگاه ارتقای زیادی داده است.

image

آنر X1 حدود ۹۲ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و موتوری مبتنی بر هوش مصنوعی دارد که به بهینه‌سازی کیفیت تصویر می‌پردازد. به‌علاوه، این تلویزیون از فناوری MEMC پشتیبانی می‌کند تا افت کیفیت تصویر را به صورت آنی جبران کند. آنر X1 چهار بلندگوی 10W و دو کانال صوتی مستقل 0.5L دارد که صدای ساراند را برای این محصول به ارمغان می‌آورند.

image

این دستگاه از تراشه Honghu 818 استفاده می‌کند و پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز دارد که به‌راحتی می‌تواند ویدیوهای 4K و 8K را رمزگشایی کند. این دستگاه با ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت این تلویزیون برای نسخه ۶۵ اینچی ۴۶۵ دلار و برای نسخه ۵۵ اینچی ۳۲۵ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)