خانهاخبار
تصویر گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد!

تصویر گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد!

این روزها شایعات پیرامون فبلت آینده سامسونگ بسیار زیاد شده است.
۱۳۹۹/۲/۳۰

روزها رفته رفته در حال گذر هستند و کم کم به رویداد معرفی فبلت آینده سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 20 نزدیک می‌شویم. روز گذشته، اطلاعاتی در مورد باتری نوت 20 پلاس منتشر شد و حالا امروز، نوبت به انتشار تصویری از Galaxy Note 20 رسیده است.

شخصی به نام Ice Universe که از افراد سرشناس در حوزه افشاری اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، تصاویری را منتشر کرده است و مدعی شده است که متعلق به گلکسی نوت 20 است. در این تصاویر شاهد زبان طراحی، تعداد دوربین و سبک چینش آنها هستیم.

image

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، فبلت آینده سامسونگ در بالای نمایشگر، مانند خانواده اس 20، حفره‌ای قطره‌ای را در خود جای داده است که محل قرارگیری دوربین سلفی دستگاه است. در پشت بدنه، دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که به صورت چینش عمودی در محلی مستطیل شکل قرار گرفته‌اند و در کنار آنها نیز فلاش LED دستگاه دیده می‌شود.

شخص افشا کننده تصویر مدعی شده است که این تصاویر تنها پیش نمایشی از طراحی این محصول است. لذا این احتمال وجود دارد که در طرح نهایی، شاهد تغییرات کوچکی باشیم.

بر اساس شایعاتی که پیش‌تر در مورد گلکسی نوت 20 منتشر شده بود، این فبلت اولین محصولی خواهد بود که به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت سه بعدی جدید کوالکام مجهز است که ابعاد قسمت مربوط به اثر انگشت، 17 برابر نسخه‌های موجود است و فضایی به ابعاد 3 × 2 سانتی‌متر را شامل می‌شود.

یکی از مشخصات Galaxy Note 20 پلاس شامل نمایشگر 6.87 اینچی LTPO با نرخ رفرش 120 هرتزی مورد تأیید واقع شده و این در حالی است که مدل معمولی، یعنی نوت 20 به نمایشگری با نرخ نوسازی 60 هرتزی مجهز خواهد بود. 

image

 

شایعات همچنین حاکی از آن است که مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری مختلف نوت 20 و مدل پلاس آن به ترتیب بر دوش باتری 4000 و 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته خواهد شد.

در نهایت باید تا موعد رونمایی از دو محصول یاد شده منتظر بمانیم و ببینیم که حرف و حدیث‌های که پشت سر آنها نقل می‌شود، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۲/۳۱
پاراگراف دوّم، خط دوّم، [حوزه‌ی افشای]

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۲/۳۱
‌سامسونگ از نظر باطری کمی ضعف داره کاش حداقل باطری با ظرفیت 5000میلی ام پی برای این گوشی در نظر می گرفت. امیدوارم که قیمت نجومی در کار نباشه .

مصطفي

۱۳۹۹/۲/۳۰
آخه چرا هيچ كس تو دنيا به حرفهاي من توجه نميكنه من از اين دوربين سلفي پانچ شده متنفرم هي اينا تو نسخه ها بعدي هم استفاده ميكنن