خانهاخبار
تصویر افشایی از هوآوی P Smart S طراحی و رنگ‌های این گوشی را نشان می‌دهد

تصویر افشایی از هوآوی P Smart S طراحی و رنگ‌های این گوشی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویری از سوی افشاگر معروف، ایوان بلس، منتشر شده که طراحی و رنگ‌های مختلف موبایل Huawei P Smart S را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۳۰

افشاگر معروف، ایوان بلس، در پست جدیدی طراحی گوشی هوشمند هوآوی P Smart S را به اشتراک گذاشته و رنگ‌های مختلف آن را به ما نشان داده است. این دستگاه وارث مستقیم هوآوی P Smart به حساب می‌آید که پارسال معرفی شد. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این گوشی در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

هوآوی برای این سه رنگ سه اسم انتخاب کرده که شامل سبز زمردین، مشکی شبانه و Breathing Crystal است. پی اسمارت اس از شیشه و فلز ساخته می‌شود و بدنه پشتی آن خمیدگی دارد. در این قاب می‌توانید دوربینی سه‌گانه را ببینید که با چپیش عمودی در گوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است.

در بخش جلویی این گوشی حاشیه‌های ظریفی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود و حاشیه پایین نسبت به سایر بخش‌ها کمی بیشتر است. در بالای نمایشگر ناچی قطره‌ای وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است. در سمت راست بدنه دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا را می‌بینیم.

ایوان بلس هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات پی اسمارت اس منتشر نکرده ولی این دستگاه احتمالا سخت‌افزار بهتری نسبت به مدل سال گذشته خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی داشته باشد. با این حال، معلوم نیست که دو لنز بعدی این دوربین از چه نوعی خواهند بود.

هوآوی پی اسمارت اس به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10 یا EMUI 10.1 به بازار می‌آید. منتها خدمات موبایلی گوگل در این دستگاه ارائه نمی‌شود. در بخش پردازنده Kirin 820 می‌تواند گزینه خوبی برای ارتقای توان این گوشی باشد. این تراشه به‌تازگی منتشر شده و در هوآوی P40 لایت 5G به کار رفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Shayan

۱۳۹۹/۳/۱۵
کی عرضه میشود؟