خانهاخبار
ریلمی 5 خرداد از یک موبایل، ساعت هوشمند و تلویزیون جدید رونمایی می‌کند

ریلمی 5 خرداد از یک موبایل، ساعت هوشمند و تلویزیون جدید رونمایی می‌کند

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشره از سوی ریلمی، این شرکت قرار است در تاریخ 5 خرداد از چندین محصول جدید از جمله Realme X50 Pro Player و اولین ساعت هوشمند خود پرده‌برداری کند.
۱۳۹۹/۲/۲۹

شرکت ریلمی چند روز پیش اعلام کرد که در تاریخ ۵ خرداد از هشت محصول جدید در چین رونمایی خواهد کرد و یکی از آن‌ها موبایل گیمینگ تازه‌ای به نام Realme X50 Pro Player خواهد بود. حالا امروز شعبه هندی این شرکت اعلام کرده که هفته آینده باید منتظر اولین ساعت هوشمند و تلویزیون هوشمند ریلمی باشیم که نام آن‌ها به ترتیب Realme Watch و Realme TV خواهد بود.

این شرکت هنوز اطلاعات خاصی درباره ساعت و تلویزیون جدید خود ارائه نکرده، اما دیروز تبلیغی از ساعت هوشمند آن‌ها منتشر شد که وجود رنگ مشکی برای این ساعت را تایید می‌کرد. علاوه بر این، در وب‌سایت شعبه هندی ریلمی تصویری از Realme Watch قرار گرفته که ظاهر مبهمی از این محصول را نشان می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم دکمه‌ای با رنگ مایل به زرد را در سمت راست دستگاه ببینیم.

image

ماه پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت نسل اول ساعت هوشمند ریلمی حداقل چهار رنگ مشکی، سفید، زرد و آبی خواهد داشت. این ساعت ظاهری مستطیلی دارد که احتمالا از نمایشگری ۱.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. این دستگاه سیستم عامل خاص خودش را دارد و از یک باتری ۱۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند با پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب تا هفت روز دوام بیاورد.

image

در آن سو، تلویزیون هوشمند ریلمی احتمالا دو اندازه ۴۳ و ۵۵ اینچی خواهد داشت و احتمالا از Android TV و نتفلیکس هم پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی در بیانیه‌ای خطاب به رسانه‌ها اعلام کرده که در تاریخ ۵ خرداد از لوازم جانبی دیگری هم رونمایی می‌کند. این لوازم می‌تواند شامل یک پاور بانک جدید، ایرفون بیسیم Buds Wireless Pro و Buds Air Neo باشد. این شرکت همچنین ممکن است در این رویداد از دو گوشی Realme X3 و Realme X3 SuperZoom نیز پرده‌برداری کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)