خانهاخبار
نوکیا 6.3 از اسنپدراگون 730 و دوربین چهارگانه استفاده می‌کند

نوکیا 6.3 از اسنپدراگون 730 و دوربین چهارگانه استفاده می‌کند

برخلاف شایعه قبلی که مدعی شده بود نوکیا 6.3 پردازنده‌ای از سری اسنپدراگون 67x دارد، حالا گزارشی تازه می‌گوید این گوشی با اسنپدراگون 730 و دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۲۹

چند وقتی است که منتظر نوکیا ۶.۳ هستیم تا جایگزین نوکیا ۶.۲ شود و انتظار می‌رود که این اتفاق ظرف چند ماه آینده رخ دهد. مدتی پیش در مطلبی به شما گفتیم که وب‌سایت NokiaPowerUser مدعی شده نوکیا ۶.۳ از پردازنده اسنپدراگون 67x استفاده می‌کند و با دوربین چهارگانه‌ای با همکاری ZEISS از راه می‌رسد. حالا این وب‌سایت می‌گوید در خبر تازه‌ای مطلع شده که نوکیا ۶.۳ از اسنپدراگون 7xx استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، حالا اطلاعات بیشتری درباره دوربین‌های عقب این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

طبق اعلام این خبرگزاری، گفته شده نوکیا ۶.۳ از اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند. البته NokiaPowerUser می‌گوید که این منبع خبری از منابع قابل اعتماد آن‌ها نیست، بنابراین این احتمال وجود دارد که اطلاعات ارائه‌شده صحیح نباشد.

با این حال، همین منبع مدعی است که نوکیا ۶.۳ دوربین چهارگانه‌ای دارد که لنز اصلی آن ۲۴ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن وجود دارد. گفته می‌شود نوکیا ۶.۳ حسگر اثر انگشت جانبی دارد و این حسگر زیر دکمه پاور قرار گرفته است.

پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که نوکیا ۷.۳ دو نسخه خواهد داشت. یکی از آن‌ها از پردازنده 5G استفاده می‌کند در حالی که دیگری به پردازنده اسنپدراگون 7xx مجهز می‌شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که پروتوتایپ گوشی کشف‌شده توسط منبع بالا همان نسخه بدون 5G نوکیا ۷.۳ باشد.

شایعات حاکی از آن است که شرکت HMD Global در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رویداد بزرگی برگزار خواهد کرد که احتمالا در آن نوکیا ۷.۳ و نوکیا ۹.۳ پیورویو معرفی خواهد شد. در حال حاضر معلوم نیست که نوکیا ۶.۳ چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)