خانهاخبار
تصاویر زنده آنر X10 با کیفیت بالا منتشر شد

تصاویر زنده آنر X10 با کیفیت بالا منتشر شد

تنها سه روز مانده به رونمایی رسمی از سری آنر ایکس 10 حالا شاهد افشای تصاویر زنده از این گوشی هوشمند هستیم که قاب عقب آن را با کیفیت بالایی نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۲۸

آنر ایکس ۱۰ چهارشنبه همین هفته از راه می‌رسد و با وجود این که تنها سه روز تا رونمایی از این دستگاه باقی مانده، حالا شاهد انتشار تصاویر زنده این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و نارنجی هستیم. موبایل جدید آنر ظاهرا بدنه‌ای از جنس شیشه دارد که در قاب عقب آن دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود.

image

این دوربین در ماژولی به شکل مستطیل در گوشه بالای سمت چپ قاب عقب قرار گرفته و در سمت راست آن می‌توانید فلش LED را به همراه عبارت Super Night Vision مشاهده کنید. علاوه بر این، در پایین لنزهای سمت چپ لوگوی AI دیده می‌شود و زیر ماژول نیز متنی وجود دارد که به فیلتر RYYB لنز اصلی این دوربین اشاره می‌کند.

image

بر اساس گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که آنر ایکس ۱۰ از یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که همان سنسور IMX600y سونی است. در کنار آن یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و یک لنز ماکروی دو مگاپیکسلی هم دیده می‌شود که برای تصویربرداری از فواصل نزدیک کاربرد دارد.

در این تصاویر زنده نمی‌توانیم قسمت جلویی آنر ایکس ۱۰ را ببینیم، اما پیش‌تر رندرهایی از هر دو سمت این گوشی منتشر شده بود که نشان می‌داد نمایشگر ایکس ۱۰ فاقد ناچ است و برای دوربین سلفی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات آنر ایکس ۱۰ می‌توانیم به نمایشگر ۶.۶۳ اینچی از نوع LCD، حسگر اثر انگشت جانبی، ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر تایید کرده که پردازنده این گوشی Kirin 820 5G است.

image

پیش‌بینی می‌شود که این شرکت روز چهارشنبه نسخه پرو این دستگاه را هم معرفی کند. این نسخه نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین سوپرزوم ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری و شارژ بیسیم ۲۰ واتی خواهد داشت. سایر مشخصات این دو گوشی شبیه یکدیگر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)