خانهاخبار
مشخصات ردمی نوت 10 در TENAA و گیک‌بنچ مشاهده شد

مشخصات ردمی نوت 10 در TENAA و گیک‌بنچ مشاهده شد

موبایل بعدی از سری ردمی نوت در دو مرجع TENAA و گیگ‌بنچ حاضر شده تا با بخشی از مشخصات آن آشنا شویم. این گوشی 5G از پنل OLED استفاده می‌کند و احتمالا با پردازنده دیمنسیتی 820 به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۲۸

ردمی نوت ۱۰ اولین موبایل از خانواده نوت شرکت ردمی خواهد بود که از 5G پشتیبانی خواهد کرد. به‌تازگی مرجع TENAA تایید کرده است که این گوشی از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل نسل پنجم (و البته نسل چهارم و نسل‌های قدیمی‌تر) پشتیبانی خواهد کرد. با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

ردمی نوت ۱۰ به جای نمایشگرهای معمول LCD از نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده خواهد کرد که نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است. به نظر می‌رسد که ردمی دوباره به استفاده از طراحی ناچ قطره‌ای روی آورده تا میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه باشد.

image

در قاب عقب ردمی نوت ۱۰ دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که درست مثل ردمی نوت ۹ یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. با این حال، فعلا اطلاعاتی درباره سایر لنزهای این گوشی در دسترس نیست. موبایل جدید ردمی یک باتری ۴۴۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

طبق اطلاعات جدید بنچمارک گیک‌بنچ، مداخل جدیدی در پایگاه داده این مرجع قرار گرفته که به دو موبایل از شیائومی با شماره مدل‌های M2004J7AC و M2004J7BC اشاره دارد. مدل M2004J7AC از اسم رمز «اتم» و مدل M2004J7BC از اسم رمز «بمب» استفاده می‌کند. این دو گوشی به چیپست Mediatek MT6875 مجهز شده‌اند که تراشه‌ای معرفی‌نشده است. این تراشه به احتمال زیاد همان دیمنسیتی ۸۲۰ خواهد بود که انتظار داریم ظرف چند روز آینده رونمایی شود.

دیمنسیتی ۸۲۰ پردازنده‌ای هشت هسته‌ای دارد که فرکانس پایه آن در فایل‌های گیک‌بنچ ۲ گیگاهرتز ثبت شده ولی مداخل TENAA فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز را برای آن ثبت کرده‌اند. با این حساب، TENAA احتمالا به حداکثر فرکانس این پردازنده اشاره کرده است. هر دو دستگاه حاضر در گیک‌بنچ از ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کنند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آیند.

image

نتایج گیک‌بنچ حاکی از کسب امتیاز ۶۴۰ در آزمون تک‌هسته‌ای و امتیاز ۲۶۰۰ در آزمون چندهسته‌ای برای مدل «بمب» است. «اتم» در بخش آزمون چندهسته‌ای امتیاز پایین‌تری را کسب کرده و گیک‌بنچ برای آن از رقم ۲۴۰۰ خبر داده است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته باشیم، می‌توانیم نتایج این تراشه را با اسنپدراگون ۸۵۵ مقایسه کنیم، هرچند این پردازنده کمی پایین‌تر از پرچمدار سال گذشته کوآلکام قرار می‌گیرد.

طبق اعلام TENAA، نسخه‌های مختلف ردمی نوت ۱۰ از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آغاز شده و تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بالا می‌روند. علی‌رغم این که از زمان معرفی ردمی نوت ۹ زمان زیادی نمی‌گذرد و این دستگاه هنوز وارد برخی از بازارها نشده، ولی عملکرد موفق سری نوت باعث شده که این شرکت ظاهرا صبر کردن برای عرضه نسل بعدی این گوشی‌ها را جایز نداند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)